עורך הדין ד"ר יעקב ויינרוט ביקש מהיועץ המשפטי לממשלה שלא לפתוח בחקירה נגד אשת ראש הממשלה שרה נתניהו בנוגע ל'פרשיית הבקבוקים' והניסיון לכאורה לרשום הוצאות פרטיות על קופת המדינה.



בשיחה עם רזי ברקאי בגל"צ אומר עו"ד יעקב ויינרוט פרקליט משפחת נתניהו; נפגשתי עם היועץ המשפטי לממשלה ואמרתי לו שאין מקום לחקירה כי גם אם ניקח את כל העובדות של שרה נתניהו ונניח אותן לרעתה - לא נמצא מקום שניתן לבסס עליו עבירה פלילית, לפיכך יש לבטל את זימונה לחקירה תחת אזהרה.



יצויין כי בראיון השתתף כתב 'חדשות 2' גיא פלג שסיפר שפנה ללשכת היועץ המשפטי לממשלה בנוגע לפניית ויינרוט והתגובה הרשמית שקיבל היא שלא התרחשה פגישה מאחר וויינשטיין סירב לפגישה כזו עם עו"ד ויינרוט וביקש לשלוח לו את טיעוניו בכתב. לפי שעה טיעונים אלה לא הועברו. "מישהו מהשניים משקר, או ויינרוט או היועמ"ש", הוסיף פלג ואמר לרזי. "תחליט אתה למי להאמין"



לגופם של הדברים טען ויינרוט בראיון כי שום כסף ציבורי לא הועבר לשרה נתניהו בכל מה ששייך לקיסריה או לכל מקום אחר". לדבריו, "לעניין הבקבוקים יש עדות של אדם שהוא עצמו תובע אותה שהוא אומר במפורש שבכל נושא החזר הבקבוקים לא טיפלה שרה אלא הוא".



בשיחה תקף ויינרוט את התקשורת וטען; "אלה עובדות שבעיתונות מתעופפות החוצה!", והוסיף: "אני שותף לתחושת הרדיפה נגד שרה נתניהו מצד כלי התקשורת שמצידם 'כל המרבה לתקוף את שרה נתניהו הרי זה משובח".



כמו כן הכחיש ויינרוט כי הוסיף סעיף נפשי להגנה של שרה נתניהו שבגינו ממליץ לבטל את החקירה נגדה; "לא היה ולא נברא ואפילו משל לא היה. הגברת שרה נתניהו היא פסיכולוגית בעצמה, מטפלת במשפחות וילדים, היא זוכה לשבחים מפי כל. זו פשוט עלילה".