הרשעתו של רומן זדורוב ברצח תאיר ראדה בבית המשפט העליון החזירה לחיים את דף הפייסבוק המיוחד שמנהלת דנה תמרי, שמבטיח לגלות את "כל האמת על פרשת רצח תאיר ראדה" שמסעירה את המדינה. הדף צבר עד כה יותר מ-55 אלף עוקבים, מתוכם כמה אלפים רק בימים האחרונים. דנה ספקטור ורן שריג שוחחו ב"רדיו ללא הפסקה 103FM" עם מנהלת הדף, דנה תמרי, שמשוכנעת שזדורוב לא רצח את ראדה. "אני מאמינה שיש אנשים שיודעים מי הם הרוצחים ומסיבות כאלה ואחרות הם פשוט לא אומרים", היא אומרת.
 


שריג: "למה אתם חושבים שזדורוב לא אשם?"


תמרי: "יש המון סיבות לכך שזדורוב לא עשה את זה. יש ראיות שאנחנו צועקים אותן במשך שנים ולא התייחסו אליהן. אלה ראיות שלא נבדקו, כי זלזלו או התעלמו או כל דבר אחר".
 
ספקטור: "אילו ראיות?"
 
תמרי: "נמצא די.אן.איי זכרי בחתך החולצה של תאיר, שלא תואם את הדי.אן.איי של רומן זדורוב. נמצאו טביעות של נעל במידה 37 ספוגות בדם על הקיר, על מיכל ההדחה, על האסלה, מה שמעיד על מסלול הבריחה של הרוצח. מידות הנעליים אינן תואמות את מידת הנעליים של רומן זדורוב וגם לא של תאיר עצמה. אותה טביעת נעל, מידה 37, נמצאה גם בקצה המכנס של תאיר, ויד נעלמה גזרה את החלק התחתון של המכנס. כלומר התביעה העבירה למומחה של הסנגוריה מכנסיים גזורים ללא טביעת הנעל הזו. זה תמוה מבחינתנו. בזירה עצמה נמצאו יותר ממאה שערות ארוכות, טבולות בדם, בכל הזירה".
 
שריג: "של מי השערות?"
 
תמרי: "סביר להניח שהיו שם ילדים. השערות הארוכות הן שערות או של ילדה, או בסבירות יותר נמוכה, של ילד שגידל שיער ארוך. שערות ארוכות מצביע יותר לכיוון ילדה או נערה. זה בטח לא של רומן זדורוב שהוא קירח, אין לו בכלל שיער".
 
ספקטור: "והשופטים לא עברו על הדברים האלה? או שאת חושבת שהם מכורים, קנו אותם?"
 
תמרי: "אני לא רוצה להגיד מכורים. השופטים בסך הכל מייצגים את מערכת המשפט. בישראל, ואם הם יזכו אותו זה יהיה מין איזשהו רעד. הם רוצים לשמור על יציבות של מערכת המשפט. זה מוכיח שיציבות המערכת חשובה מהצדק".
 
ספקטור: "ואיך שי מיקה יפרח, תושבת קצרין מ'האח הגדול', קשורה לפרשה?"
 
תמרי: "שי היא הבן אדם האחרון שראה את תאיר ראדה בחיים, היא ישבה איתה בפרגולה ותאיר אמרה לה שהיא הולכת לשירותים. היא נכנסה לשם עם הסיפור הזה וקשה לי להאמין שבמשך עונה שלמה לא ידברו על זה".