דידי הררי התייחס היום (שלישי) לפוסטים הנוקבים שפרסמו שני מרצים באוניברסיטה העברית בירושלים נגד שרת המשפטים איילת שקד, בתכניתו ב-'רדיו ללא הפסקה' ואמר:  "תתביישו לכם אנשי המוסר הכפול והצבועים! ואם יהיה דם של איילת שקד, זה יהיה על הידיים שלכם, של כולכם".

"אני רוצה ללמד אתכם עכשיו ברשותכם שני פרקים בצביעות", פתח הררי את דבריו, "פרק אחד – שימו לב: מי אמר את המילים הבאות: 'טינופת, חלאה, ניאו-נאצית, ידיים מלאות בדם, הדת היהודית מחסלת את כולנו כפי שעזרה להיטלר לחסל את היהודים, ואת שותפה מלאה לרצח עם באפריקה' – מי אמר את כל הדברים האלה? אתן לכם רמז: זה לא נסראללה, לא איסמעיל הנייה וגם לא מנהיגי איראן הצבעוניים בדרך כלל בהתבטאותם וגם לא מנהיגי אל-קעידה וגם לא מנהיגי דאעש. מי שאמר את זה הם דווקא שני מרצים מאוניברסיטה העברית בירושלים ד"ר עופר כסיף ופרופ' עמירם גולדבלום, בהגיגים מעמיקים מאוד לגבי שרת המשפטים איילת שקד – 'טינופת, חלאה, נאו-נאצית, ידייך מלאות בדם וכו''.



"אמרו שהחוק יטפל בהם ואני מקווה שגם האוניברסיטה תטפל באנשים כאלה שאמורים ללמד את הסטודנטים שלנו, דור העתיד, סובלנות וחמלה. אבל אני דווקא רוצה לשאול את היפים והטהורים – זהבה גלאון נניח, תמר זנדברג, מרב מיכאלי (אני בכוונה פונה לנשים כי מדובר פה באיילת שקד), סתיו שפיר, או ציפי לבני שהייתה שרת המשפטים – איפה כל אותם אלה שאם משפטים כאלה היו נניח נאמרים כנגד איש שמאל או אשת שמאל, מיד הייתה קמה זעקה ואינספור ראיונות טלוויזיוניים עם מבט מזועזע בעיניים וצעיף של שלום עכשיו בצוואר. הצעקות בטח היו – 'מתירים את דמנו! הכתובת על הקיר!  זה ייגמר באסון ובעוד רצח פוליטי!' ואז עם מבט של קוקר ספניאל בעיניים הם יגידו – 'היי, זה יהיה על הידיים שלכם!' אבל, היי, מדברים על איילת שקד, ואיילת שקד זה בסדר, זה בסדר גמור לאנשים הצבועים. בכל זאת אנשי הספר והאוניברסיטה אמרו את זה, לא סתם אספסוף צ'חצ'ח ימני שהוא מסית לעומת הפרופסורים שמביעים דעה לגיטימית – זה ההבדל".


"תתביישו לכם אנשי המוסר הכפול והצבועים! ואם יהיה דם של איילת שקד, זה יהיה על הידיים שלכם, של כולכם", הוסיף הררי.

שרת המשפטים איילת שקד. ""תתביישו לכם אנשי המוסר הכפול". צילום: אבשלום ששוני
שרת המשפטים איילת שקד. ""תתביישו לכם אנשי המוסר הכפול". צילום: אבשלום ששוני

 
הררי המשיך בדבריו ואמר: "פרק ב' בצביעות – שלום לכם אנשי המפלגות הדתיות, כולל ש"ס, יהדות התורה ואחרים, כמה בורים וחשוכים אתם יכולים להיות?! משביעים חבר כנסת חדש וצעיר בכנסת, קצין לוחם בצבא, רב סרן, איש שירותי הביטחון שהיה בשב"כ, יהודי, מזרחי, ישראלי, כך הוא מגדיר את עצמו, ולא משנה מאיזו מפלגה בכלל, ואתם, אנשי המפלגות הדתיות בוחרים לצאת מהמליאה ולהלבין את פניו?!". 

"תגידו לי אתם – להלבין פנים זה לא אחד החטאים הגדולים ביותר ביהדות? ממה אתם מפחדים שמשביעים את אמיר אוחנה, שנכון שמעבר לזה שהוא קצין ולוחם בצבא, מזרחי, יהודי, ישראלי וליברל גדול, הוא גם הומוסקסואל מוצהר שחי עם בן הזוג שלו ועם שני ילדיו – ממה אתם פוחדים? שזה ידביק אתכם? ההומואיות? שזה מעביר מחלות באוויר בכנסת? בגלל זה יצאתם כשהשביעו אותו? חבורה של צבועים!".

"אתם יודעים כמה מצביעים דתיים הצביעו לכם והכניסו אתכם לכנסת כשהם מכניסים את עצמם לארון כי הם הומואים ולסביות?! איך נכחתם בהשבעה של ח"כים שהיו בארון כשאתם יודעים שהם הומואים, אבל בשביל לא להוציא את זה החוצה הייתם במליאה, אה?!".

"בשביל אנשים דתיים שלובשים בעיקר שחור ולבן, אני מוכרח לומר שאתם מאוד צבועים! מאוד צבועים! ולחבר הכנסת החדש אמיר אוחנה, אני מאחל שיהיה לך המון בהצלחה", סיכם הררי את דבריו.

דידי לוקאלי. א'-ה' 14-16 ברדיו ללא הפסקה