רגשות האשם של ענבל לא עוזבים אותה. פעם אחר פעם היא משחזרת בראשה את הרגעים הנוראיים האלו, שבמהלכם היא דרסה את פאטמה, ילדה כבת 6.5, מקבצת נדבות מהרשות הפלסטינית. אף שתיק החקירה נסגר ואף ששום גורם לא בא בטענות אליה, ענבל סהר (30) המתגוררת ביישוב מי עמי, לא יכולה להפסיק לחשוב על הילדה הקטנה ועל מה שצופן לה העתיד.



בשבוע שעבר התרחש האירוע הקשה כפי ששחזרה אותו סהר: “הבאתי את בתי הקטנה מהגן בכרכור ונסענו לכיוון ביתנו. לקראת צומת קרע (ואדי ערה) נסעתי במסלול הימני, ולאט, למזלי. כשחלף הרכב משמאלי על פני הצומת, ראיתי אותה. ילדה קטנטנה, קבצנית, דיירת קבע בצומת הזה. היא רצה. באמצע הכביש הסואן הזה. לי היה אור ירוק, לה אפילו מעבר חציה אין”. 
 
בשלב הזה מסבירה סהר כי ידעה שהיא עומדת לדרוס את הילדה: “הייתי קרובה אליה עם הרכב ולא הצלחתי לעצור. לחצתי על הברקסים עד שהרגשתי שהרגל שלי כבר נוגעת בכביש וכל האוטו רועד. אבל לא הספקתי. הילדה הקטנה נכנסה ברכב שלי, בפינה, בצמוד לדלת שלי. היא נהדפה אחורה והתגלגלה על פניה, על הכביש”. 
 

לאחר התאונה, אושפזה פאטמה בבית חולים הלל יפה בחדרה במצב קל וטופלה בפצעיה, שכללו שברים ופגיעות יבשות באגן ובסנטר ובמקומות נוספים בגופה.
 
סער הנסערת החלה לחקור את סיפור חייה של הילדה המסכנה וגילתה כי משפחתה מחברון: “היא הוברחה לארץ לפני כחודש וחצי, ומאז מקבצת נדבות בצומת קרע”, מספרת סער בעצב ומוסיפה: “הילדה ישנה במקומות ציבוריים, לא מתקלחת, רוב הזמן רעבה. יש ‘סרסור’ שמעסיק אותה ועוד כמה ילדים מהשטחים. הוא לוקח את הכסף שהם מקבלים. ככל הנראה ההורים מרוויחים 30־50 שקל ליום על ‘עבודתה’”.
 
בפוסט שגוללה בפייסבוק, הוסיפה ענבל: “מה יהיה איתה כשתשתקם? על פי מה שמסתמן כרגע, היא תחזור לתחומי הרשות. ולמשפחתה. ואולי גם לצומת. כי למה לא בעצם? אני לא מצליחה לנשום מרוב אשמה וחוסר אונים אל מול הדבר הזה. מרוב פחד. נחקרתי במשטרה הבוקר, והתיק מיד נסגר כי כל הראיות והעדויות תואמות את הגרסה שלי. לא יכולתי לפעול טוב יותר, על פי הצוות שחקר את האירוע. ועדיין, אשמה וחוסר אונים. ופחד. מה אני עושה עם זה עכשיו? מה אני עושה עם המתוקה הקטנה והיקרה הזאת, שרצה אלי? מה אני עושה עם מה שהבטחתי לה? אני שואלת באמת. אולי יעלו לגולשים פה תשובות”.
 
סער, שמסרבת להרפות מהסיפור, פנתה לגורמים נוספים בבקשה לעזור לילדה הקטנה: “היא סיפרה לי שהיא ישנה במנזר ושהיא לא ראתה את אמה זמן רב. לדבריה, אביה בן 65 ויש לו כמה נשים. הוריה כנראה מפחדים להגיע אליה לכאן. אולי בצדק, אין לי מושג אבל מישהו חייב לעזור לילדה הקטנה הזו”. 
 
מבית החולים נמסר אתמול כי הילדה סובלת מפציעות קלות בלסת, בבית החזה וברגל: “הצוות במחלקה דואג לרווחתה כולל בגדים וצעצועים. עם שחרורה, היא תעבור לחסות המשפחה כמקובל”.