מהומות פרצו היום (חמישי) בבית שמש ובסמוך לכיכר השבת בירושלים, בעקבות דרישת המשטרה לניתוח גופת נכדו של ראש עיריית בית שמש, משה אבוטבול.



מפגינים ברחוב נהר הירדן בבית שמש התעמתו עם כוחות משטרה גדולים שהוחשו למקום, ויידו לעברם אבנים וחפצים. נוצרו עימותים והמשטרה הודיעה על מעצרם של שלושה חשודים בהפרעות סדר.

‎Posted by ‎facebook

הפגנות החרדים בירושלים
הפגנות סוערות היו גם בירושלים, כאשר עשרות חרדים הבעירו פחים ויידו אבנים וחפצים לעבר השוטרים שהדפו אותם תוך כדי שימוש באמצעים לשימוש הפגנות. מעבר לכך, המשטרה עצרה 10 חשודים בהפרעות סדר. בנוסף בשל המהומות הצירים המובילים לכיכר השבת נחסמו לתנועה ונוצרו שיבושי תנועה קשים באזורים נרחבים בירושלים. 

‎Posted by ‎facebook

מהומות החרדים בירושלים


צוותי כבאות והצלה פועלים לכיבוי עשרות פחי אשפה שהוצתו על ידי מפגינים חרדים בשכונות גאולות ומאה שערים ושכונות נוספות באזור. הכבאים סיפרו שכמה מפחי האשפה עומדים בסמיכות לרכבים ובשלב הראשון הפעולות מתמקדות במניעת התפשטות האש. 

מותו של התינוק, בן ארבעה חודשים, נכדו של ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול, נקבע לפנות בוקר. המטפלת של התינוק חשודה שטלטלה אותו וגרמה לו לחבלות חמורות. התינוק טופל ביחידה לטיפול נמרץ ילדים בהדסה עין כרם עקב פגיעת ראש קשה ונפטר לאחר מכן. עשרה ימים לאחר שפונה אל בית החולים. הפעוט הגיע ביום שני שעבר למיון ילדים כשהוא במצב קשה מאוד ועבר החייאה בבית החולים. התינוק אושפז בטיפול נמרץ ילדים כשהוא מונשם ומורדם וסובל מפגיעת ראש קשה. מבית החולים נמסר כי הפעוט סבל מדימום תוך מוחי קשה ולא חזר להכרה.
הדיון בערעור שהגישה משפחת התינוק על ההחלטה לנתח נדחה למועד לא ידוע לצורך בדיקת MRI. עורך הדין של המשפחה, דרור שוסהיים, אמר: "המשפחה רוצה כמובן לבדוק מה קרה אבל גם אם לא ידעו עד הסוף מה בדיוק קרה ועל ידי זה תיפגע החקירה של המטפלת, הם היו מוותרים על כך".