ראפר שהופיע בסוף השבוע במועדון ה"ברקה" בבאר שבע מצאה דרך חדשה לשלהב את הקהל: קריאות נגד חברת הכנסת חנין זועבי (הרשימה המשותפת), כך דווח בגלי צה"ל. הזמר, רון נשר, הורד מהבמה על ידי אנשי המועדון לקראת סיום ההופעה.



בהקלטות, שנחשפו הבוקר, ניתן לשמוע את הראפר רון נשר קורא לעבר הקהל: "מי שחושב שחנין זועבי בת זונה!" לקול תשואות מהקהל. "עכשיו אני רוצה שתצעקו 'מת, אבא שלה מת'", צעק. והקהל הצטרף לקריאות בהתלהבות. 





חברת הכנסת חנין זועבי אמרה בתגובה כי "מגיעים לשפל בלי להיות מופתעים. כאשר המדינה ממשיכה לסחוט נאמנות כלפי היליד שהיא רודפת והורגת את העם שלו - מכאן זה מתחיל ואז זה מגיע לתרבות הכי עממית, הכי עמוקה במנטליות הישראלית. להיות ישראלי זה לשנוא את הפלסטיני, להגיע לשלטון זה לרדוף את הפלסטיני, הכי קל לשנוא ולרדוף את חנין זועבי".

ממועדון ה"ברקה" נמסר: "רון נשר הוא מפיק מוסיקלי שהגיע להופיע במועדון, ובמטרה לייצר פרובוקציה ואינטראקציה עם הקהל החל לסטות מתפקידו כאמן אורח ולעניין את הקהל בשיח הציבורי הפונה לזרם מסוים. אנו כמועדון הופעות ומסיבות ב-16 שנה האחרונות מעולם לא התערבנו בתוכן שהאמן מעלה. אם ההופעה הגיעה לשלב מסוים שפוגע בסקטור מסוים היינו מבקשים להפסיק את המופע או לחזור לסיבה האמתית שהוא הגיע למועדון. איננו משתמשים בקהל המועדון כפלטפורמה לקידום אינטרסים אחרים חוץ מבידור פנאי ובילוי".

עוד נמסר מהמועדון: "בעקבות האירוע וההופעה הפרובוקטיבית ממילא הוחלט להוריד את רון נשר מהבמה, לקראת סוף ההופעה. חשוב לנו להדגיש כי הוא לא הורד מהבמה בגלל הדעות שלו, או כל דבר שלא קשור לתוכן. מועדון הברקה מייצג חופש שמחה בילוי והנאה. את הפוליטיקה אנחנו משאירים בבית. אצלנו באים לרקוד וליהנות".