חשד לרצח: גופת אישה נמצאה היום (רביעי) ביער סמוך לצומת המוביל בצפון הארץ. השוטרים איתרו את האישה כשהיא ללא רוח חיים ועליה סימני אלימות. בעקבות איתרו גופת הקורבן, סגרה המשטרה את הזירה וחוקרי הזיהוי הפלילי פעלו לאיסוף ראיות במקום. בתום הערכת מצב שנערכה בזירה, הוטלה חקירת האירוע על מחלק רצח ביחידה המרכזית של מחוז צפון. בתוך כך גופת הקורבן תשלח לבחינה במכון לרפואה משפטית באבו כביר וצו איסור פרסום יוצא בזמן בקרוב על פרטי החקירה.



כרת את ראשה של אשתו והורשע בבית המשפט המחוזי בב"ש


החשד לרצח בצפון מגיע לאחר שבראשית השבוע הרשיע בית המשפט המחוזי בבאר שבע את חנוך יאסו, תושב העיר, ברצח אשתו לפני שלוש וחצי שנים, בגין כריתת ראשה וקבירתו ליד אתר בנייה. שלושת ילדי בני הזוג היו נעולים בחדריהם בעת הרצח.



על פי כתב האישום, בני הזוג היו נשואים והתגוררו בבאר שבע עם שלושת ילדיהם. במהלך ויכוח שהסלים בעוד שילדיהם של הזוג ישנים בבית, הנאשם ביצע במנוחה מעשה מגונה. לאחר מכן נטל סכין מטבח ודקר את המנוחה באכזריות עד אשר התמוטטה ונפלה ארצה. מיד לאחר שגרם למותה של המנוחה, גמלה בלבו ההחלטה לערוף את ראשה.



הנאשם ערף את ראשה והכניסו לתוך שקית ניילון. לאחר מכן, הנאשם שטף את הסכין המגואלת בדם והשיבה למקומה במגירה. הוא יצא מביתו כאשר הוא נושא עמו את השקית, נכנס לרכבו ונסע לשטח הקרקע הנמצא באתר בנייה סמוך ל"מכללת קיי" בבאר שבע, שם קבר את ראשה של המנוחה בחול. רק לאחר מכן התקשר למשטרה לדווח על מעשיו. בעוד חודשיים יתקיימו הטיעונים לעונש. יש לציין כי הנאשם היה בהליכי מיון לקבלת עבודה בשירות בתי הסוהר.