הוויכוח בין ימין ושמאל כבר  מזמן הגיע גם לרשתות החברתיות, שמשמשות כבמה לניגוח משני הצדדים. ארגון "האמת שלי", היוצא נגד ארגון "שוברים שתיקה" וחושף עדויות של חיילים ששירתו בשטחים, מפרסם בדף הפייסבוק שלו מכתב פתוח של חבריו לחטיבת הצנחנים של אבנר גבריהו, דובר "שוברים שתיקה". במכתבם מתייחסים חברי היחידה של גבריהו ל"פשעים" עליהם דיבר בעבר ומציגים אותם כשקרים.



"היי אבנר, זה אנחנו החברים שלך מהצבא, מהעורב. החלטנו גם אנחנו לשבור שתיקה", נכתב בפוסט. "הפוסט הזה נכתב בשיתוף חברים רבים ליחידה, אבנר שירת יחד איתנו בעורב צנחנים. החלטנו לפרט חלק מהעדויות שלו שמאשימות אותנו בדברים שלא היו ולא נבראו או סולפו מהיסוד, והקשר בינן למציאות מקרי בהחלט". 

במכתב מפרטים חבריו ליחידה של גבריהו את מה שהם טוענים כשקרים וסילופים שלו וסתרו אותם. בין היתר הם סותרים טענה של גבריהו לפיה היתה בחברון  "עמדה עם מכונת ירייה שהורגת ברדיוס של 50 מטר". עוד סתרו טענה לפיה במהלך מונדיאל בחרו הלוחמים להיכנס לבתים של פלסטינים עם צלחות לווין: "המונדיאל היחיד שהתקיים כשהיינו בצבא היה ב-2006 ביוני- יולי, לא היינו באזור חברון בכלל, 120 ק"מ משם בעצם. בשכם אף אחד לא נכנס לשום בית לראות משחק כדורגל". 

לסיכום כתבו הלוחמים: "אתה משחיר את פניה של היחידה וטוען לחוסר ערכים במקום בו לוחם אשר התיישב על מיטה בחדר ההורים בבית בג׳נין נשפט ע״י מפקד היחידה על זלזול ברכוש, העונש שלו היה חודש בבסיס. אלו היו הערכים עליהם חונכו הלוחמים ששירתו איתך". 

"אנו דורשים ממך להפסיק לאלתר להעיד שקר בדבר שירותך הצבאי ולהפסיק להכפיש את חבריך ליחידה ולצוות אשר נתנו ונותנים את כל כולם למען ביטחון אזרחי מדינת ישראל. חברי היחידה, עורב צנחנים"', סיימו הלוחמים את מכתבם. הפוסט זכה לאלפי שיתופים ולייקים.