תאונת דרכים קטלנית התרחשה הבוקר (ראשון) בכביש 25 בצומת דימונה -ירוחם, כאשר רכב רכב פרטי התנגש באוטובוס שהיה ריק מנוסעים. כתוצאה מהתאונה נקבע מותו של אחד המעורבים. 



זירת התאונה הקטלנית. צילום: חטיבת דובר המשטרה



בעקבות התאונה, כביש 25 לדרום נחסם לתנועה מצומת דימונה, ובמקום נרשמו עומסי תנועה כבדים. גם כביש 204 מצומת ירוחם למזרח נסגר לתנועה ובמקום מתבצעת הכוונה על ידי השוטרים. נסיבות התאונה נחקרות ע"י בוחנים של משטרת ישראל, שקוראת לנהגים שלא להגיע למקום ולנסוע בדרכים חלופיות. 

גם סוף השבוע היה קשה בכבישים, כאשר ביום חמישי הולך רגל בן 20 נהרג כתוצאה מפגיעת רכב בכביש 65 סמוך לצומת אילניה בצפון הארץ. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו במקום טיפול רפואי. הוא סבל מפגיעה רב מערכתית ומת מפצעיו בבית החולים פוריה. פרמדיק מד"א, שגיא גלייטמן, שהגיע למקום, סיפר: "על הכביש שכב צעיר בן 20 במצב אנוש, מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח שכלל הרדמה והנשמה ופינינו אותו תוך כדי המשך טיפול רפואי לבית החולים".

מחקירה ראשונית של בוחני התנועה עולה כי הצעיר חצה את הכביש בצומת מחנה נפתלי לכיוון תחנת אוטובוס שהיתה ממוקמת בכיוון נסיעתו של הרכב הפוגע. הוא נפגע על ידי הרכב הפרטי, שנסע מצפון לדרום. כמו כן, במקום אין מעבר חציה. מותו של הולך הרגל נקבע בבית החולים פוריה. נהג הרכב פונה לקבלת טיפול רפואי במצב קל.
 
בתאונה נוספת באותו ערב,  בכביש 4, סמוך לצומת פריאור צפונית לצומת אשקלון נפגע ונהרג הולך רגל בן 35, סטודנט זר. פרמדיקים של מד"א קבעו את מותו במקום. מחקירה ראשונית עולה כי שלושה הולכי רגל, תושבים זרים, ניסו לחצות את הכביש המדובר בחשיכה ושלא במעבר חצייה. שניים הצליחו אך השלישי נפגע על ידי רכב וקיפח את חייו.