היום (שלישי) חוגגת הכנסת 67 ויובל למשכן עצמו. במהלך היום המבקרים בני המזל יכלו לשמוע את ח"כ סתיו שפיר שרה בטרקלין שאגאל, את ח"כ נחמן שי מקריא סיפור לילדים, וגם להשתתף בשיעור ספינינג בהנחיית חיים ילין. מדובר ביום מהנה שבא להראות את הצד הבלתי פורמלי של חברי הכנסת אך עם זאת במהלך היום היו אזרחים שכנראה התרגשו קצת יותר מדי, כמו האישה שלא עמדה בקצב הדיווש בספינינג והתעלפה, ואפילו אנשי משמר הכנסת יצאו מותשים מהסשן האינטנסיבי. לחיים ילון שלום.



בראיון לערוץ הכנסת אמר כי הכושר הטוב שלו נוצר בזכות "ממשלות קודמות שדאגו לזה שב-15 שניות נגיע לממ"ד, וגם בהשראת הסרט מבצע סבתא. 'אתה מתחיל בשיא המהירות ומגביר'" ציטט הח"כ את הסרט. הוא סיפר שהכושר גם קשור לילדותו בקיבוץ: "אתה נולד לתוך המרחבים, נכנס לזה ועם הזמן מבין מה זה עושה לך כבן אדם. אם כל ח"כ היה עושה שעה חדר כושר הם היו יותר שמחים ופחות רבים", נתן הח"כ טיפ לחיים בריאים לחבריו למשכן. 



בטון רציני יותר, אמר ילין כי הופתע כאשר הגיע למשכן וראה את התנהלות הח"כים: "חשבתי שהמצב יותר טוב, אבל בסוף התדמית בידיים שלנו ואין את מי להאשים, מי שלא לוקח אחריות לא ייקח לעולם". בינתיים הוא משתלט יפה על תחום הספורט.