בתוכנית של טל ואביעד הבוקר (שלישי) ברדיו 99FM דנו צמד השדרנים בחברתו החדשה של הנסיך הארי מוויילס, שאינה בדיוק נסיכה מכיוון שאין שושלת מלוכה רשמית ביוון מאז שנות ה-70. שמה הוא מריה אולימפיה והיא מיוון, בת 19. קיסוס פצח: "הנסיך הארי ארי מצא בת זוג, עכשיו הוא וג'ניפר אניסטון מסודרים, אפשר לישון בשקט".

 
קיסוס המשיך: "אז הארי מצא בת זוג, הנסיכה מריה אולימפיה מיוון, בת 19. ויש לומר כפרה אם את נסיכה, אני המלכה האם. ליוון אין בית מלוכה רשמי מאז שנות ה-70. יורשי העצר של השושלת ההיסטורית ממשיכים להחזיק בתואר, למרות שזה לא רשמי. היא נראית הדבר הכי ישראלי ever, הכי חברה שלכם בפייסבוק, מאלה שעושים לייקים לפרויקטים נדל"נים שלא יוצא מהם כלום. היו לי בכיתה שלוש כאלה. אשה מחוספסת להפליא".
 

"נסיכה כל עוד יש ליוון בית מלוכה, ואין לו"


אביעד התלוצץ: "היא נראית מאלה שאם כתבתם פעם משהו קצת שמאלני בפייסבוק, היא זו שתכתוב לכם קומנט 'מקווה שערבים יאנסו אותך'. היי מריה אולימפיה, נו מיוטואל פרנדס. וטוב שכך. היא נראית כמו עדן אברג'ל מהפייסבוק. היא באה למלכה, אומרת לה אם זה לא טוב לך, יום טוב לך. הנסיך אומר לה 'קשה למשפחה שלי להתרגל אליך'. היא משיבה לו: 'הם ממורמרים, שיאכלו תמרים'. כי מריה אולימפיה היא נסיכה כל עוד יש ליוון בית מלוכה, ואין לו".
 

טל סיפר כי מריה אולימפיה סיימה לא מכבר את לימודי תולדות אמנות שלה, והחלה לפקוד "אירועים נכונים בלונדון". אביעד התלוצץ על כך: "היא כאילו אומרת לעצמה 'וואלה חפרו לי על הרנואר כל כך הרבה זמן אני חייבת לצאת להתאוורר'". אביעד: "מה זה מריה אולימפיה?  אמרה לעצמה שהיא חייבת קלישאה יוונית להדביק לעצמה כדי שתהיה נסיכה. או דיוניסוס או זה". אביעד: "אומרת לעצמה 'אחותי סנדרה אוזו אכלה את הצינור האמיתי עם השם'. גם אמא של מריה, מארי שאנטל, נשמעת מן האצולה, כותבת 'מוות לערבים' עם שגיאות כתיב בפייסבוק".
 
טל ואביעד סיכמו: "אין שם שום דם כחול. אגב יש לבית המלוכה היווני קשר לבית המלוכה היווני לדני, כך שבת הזוג הטרייה של הארי נחשבת לנסיכה דנית. וכך, מריה אולימפיה יכולה להגיד למלכת אנגליה 'אליזבת, הסתדרתי על אזרחות כפולה'".