המנכ"ל תולה את האשמה במשרד הקליטה: "אנחנו לא מקבלים שום תקציב לעולים. משרד הקליטה הפסיק את התמיכה בנו לפני כמה שנים, כי מבחינתו אנחנו כבר לא בסדר העדיפויות שלו. גיוס של מתנדב ברוסית או אמהרית הוא מורכב ויקר בהרבה כי צריך להשקיע בו הרבה בתהליך הגיוס. לכן, לצערי, מספר המתנדבים אצלנו בשפות כמו אמהרית ורוסית הוא קטן מדי. התהליך המורכב הוא בין היתר להגיע לקהילות האלה ולגייס מהן מתנדבים, על ידי 'הכשרת לבבות'. הקהילות הללו לא מכירות את השירות של 'ער"ן' כי הן לא גדלו כאן במשך שנים עם המותג הזה שקיים".
"בשנה החולפת נתנו מענה ל-4,000 איש שדיברו על אובדנות, ואף אחד מהם לא התאבד", מציין קורן. משרד הבריאות נותן לנו תקציב מאוד צנוע ואיתו אנחנו רק בקושי מצליחים לתת שירות בעברית. לער"ן יש היום 1,200 מתנדבים ב-12 סניפים ברחבי הארץ. כל אחד מהם עובר הכשרה ומיון מאוד ארוכים. מתנדב כזה בא למשמרת של 4 שעות פעם בשבוע ונותן מליבו ונשמתו. רק בשנה החולפת נתנו מענה ללמעלה מ-170 אלף פונים, כך שהקו הוא מאוד פעיל".