גזית התעניין לדעת מה הבעיה עם תחרות בענף המוניות, ופריד השיב: "ביבי נתניהו כראש ממשלה ב-97' כבר העמיד אותנו לתחרות, ומאז המדינה מוכרת זכויות ציבוריות לכל דורש. הגענו ל-25 אלף זכויות להפעלת מוניות, 50 אלף משפחות מתפרנסות מהן בקושי. אז עכשיו לבוא ולהפריט אותנו פעם נוספת, כשאנחנו ממילא על הפנים? אם הוא היה אומר תחרות פנימית נוספת - אז תפדל חביבי ביבי. אבל הוא רוצה ליצור מצב אחר לגמרי, והוא טועה בקטע הזה".
"הסיסמה הזו של הוזלה והוזלה והוזלה, כמה אנשים שגרים אתכם באותו בניין יסיעו אתכם?", שאל פריד, וענה: "100? 200? אלף? אלפיים? אז יסיעו. אבל יש פה סכנות אחרות, סכנות לאומיות שקיימות בישראל ולא בארצות הברית. שאותו אזרח שיירשם ב'אובר' הוא לא יעבור את כל הבדיקות שכל נהג המונית עובר, את ההכשרה, ושירות צבאי. הוא פשוט יירשם, אתה לא יודע איפה הוא גר, הוא ייקח אותך, ויחטוף אותך. זה לא אני אומר, זה שר התחבורה אומר, במקצועיות רבה מאוד. אם ביבי הוא רוצה להתנגח עם שר התחבורה שיתנגח איתו על דברים אחרים. שר התחבורה צודק, ולא בגלל שהוא מגן עלינו".