פרשת ינון מגל וההטרדות המיניות לא יורדת מסדר היום: כשלושה ימים לאחר שהמשטרה המליצה לסגור את התיק נגד העיתונאי וחבר הכנסת לשעבר, תקפה היום (חמישי) רחלי רוטנר, עיתונאית "וואלה" והמתלוננת הראשית בפרשה, את יואב אליאסי, הראפר המכונה "הצל", שבעצמו ידוע כמי שלא מפחד מעימותים ושערוריות. 



 

מצחיק שבחורה שמעל כשנה משתמשת באתר וואלה לחיסול חשבונות והתנגחויות אישיות ולקידום קריירת הסטנדאפ הכושלת של בעלה ובין הית...

Posted by ‎(הצל) the shadow‎ on Thursday, January 28, 2016




אליאסי העלה לעמוד הפייסבוק שלו פוסט בו תקף את רוטנר, וטען כי העלילה על מגל: " לפני חצי שנה מה היא הייתה? כלום ושום דבר; כתבת משנית בוואלה שחוץ מלכתוב עקיצות שמאלניות לא ממש עניינה אף אחד ואז עלה במוחה רעיון להעליל עלילת שווא על הבוס לשעבר ינון מגל שלה שהפך לדמות ראשית ומשפיע בימין וככה להתפרסם. ומה אתם יודעים? זה גם עבד לה". הצל גם העלה את תמונתה של רוטנר וטען כי היא מדגמנת באתר "כיסים".  



רוטנר לא נותרה חייבת, והעלתה פוסט תגובה שהתייחס לטענות לפיה קיבלה קמפיין מאז שהחלה הסערה: "הופה, חיכיתי לראות מתי זה יקרה", כתבה רוטנר בדף הפייסבוק שלה, והסבירה את הקמפיין ש"כיכבה" בו: "ככה תמונה שלי שצילמו במקרה בחנות והעלו לפייסבוק של החנות הפכה ל"היא קיבלה קמפיין פרסום בעקבות פרשת ינון".

רוטנר כינתה את אליאסי שקרן ואמרה כי ״אם הצל לא היה מוגדר כפושט רגל הייתי כבר מזמן תובעת אותו על כל השקרים הבוטים שהוא מפיץ עליי בלי הפסקה רק כי הוא נעלב מביקורות שכתבתי עליו (הנה הדברים שאמרה עליו בזמנו). אלא שעורך הדין שלי אמר שחבל על המאמץ, אני לא אראה ממנו שקל גם אם אנצח בתביעה נגדו, כל עוד הוא פושט רגל. אז בינתיים, אני פשוט אשתף כל שקר ואזכיר לכם: האיש לא רק בריון דביל צבוע, הוא גם שקרן פתולוגי". 
עיתונאית וואלה גם איימה כי תתבע את הראפר: "בשנייה שתצא מהחובות שצברת בתפקידך על תקן מפגר, אני אתבע אותך על כל משפט ומשפט שהמצאת עליי. יש לי תיקייה על המחשב שבה הכול שמור ליום גשום. לא יכולה לחכות". לסיום הוסיפה רוטנר עוד עקיצה לעברו של הצל על התמונה שלה שבחר לעלות: ״מסכנה בעלת החנות, סתם צילמה בחורה בחנות ועכשיו היא הולכת להיכנס לרשימת השתולים של אם תרצו״.

 זה ממשיך: הצל מנסה להסביר שהוא לא משקר ותוך כדי כך שוב חוזר על השקרים הקודמים, למקרה שההתיישנות נכנסה לתוקף.וד"ש לאלה ...