הטרור חוזר לצרפת? גבר כבן 28 נעצר הערב (חמישי)  בכניסה לפארק השעשועים יורודיסני שליד פריז, לאחר שבתיקו נתפסו שני אקדחים ועותק של ספר הקוראן. 

 


כזכור, צרפת מצויה עדיין במצב חירום מאז הפיגוע המשולב שהתרחש בעיר ב-14 לנובמבר בשנה שעברה, הפיגוע הקשה ביותר שהתרחש על אדמת צרפת. 


128 בני אדם נהרגו אז, באירוע ירי שהתרחש בין היתר במועדון במרכז העיר ובפיצוץ סמוך לאצטדיון סטאד דה פראנס בזמן משחק כדורגל בינלאומי. 


המשטרה הודיעה על שבעה מוקדים של ירי ובפיצוצים בבירה הצרפתית. כשישים בני אדם הוחזקו כבני ערובה באולם מופעים בשם "באטאקלן" בעיר. שעה אחרי תחילתו של מופע רוק של להקה מקליפורניה שנקראת "איגלס אוף דת' מטאל", אדם אחד או שניים נכנסו למקום והחלו לירות באוויר. כלי התקשורת במדינה דיווחו כי עשרות בני ערובה פונו מהמקום, מאוחר יותר סיימו הכוחות המיוחדים של צרפת את האירוע והרגו שני מחבלים. 

200 חיילים ושוטרים צרפתים נפרסו ברחבי הרובע בו התרחש הפיגוע והחלו במצור על התאטרון. בני ערובה דיווחו בהודעות שהעלו ברשתות החברתיות כי הם עדיין לכודים בידי המחבלים בתוך אולם באטאקלן והתחננו בפני כוחות הביטחון לפרוץ למקום משום שהטרוריסטים מבצעים טבח ואינם מעוניינים להחזיק בבני ערובה.