רצח בפתח תקווה: תושב העיר בן 40 נורה לפנות בוקר (שישי) בביתו שבשכונת עמישב, בשעה בה ישנו גם הוריו באותה הדירה. סמוך לשעה 04:00 לפנות בוקר התקבל הדיווח במשטרת פתח תקווה ובמוקד מד"א על פצוע מירי בביתו. צוות של מד"א שהגיע למקום פינה את הפצוע לבית החולים בלינסון, כשהוא במצב בינוני עד קשה, אולם זמן קצר לאחר מכן נאלצו בבית החולים לקבוע את מותו.



כוחות משטרה גדולים שהגיעו לזירה החלו בתחקיר במקביל לסריקות ובניסיון להתחקות אחר חשוד ברצח. בשלב זה, עולה חשד לפיו המחסל טיפס לקומה השנייה בבניין המגורים, פתח את החלון בדירה וביצע ירי לעברו של הקורבן. בשלב זה לא ידוע האם המחסל נכנס לתוך הדירה ופנה ישירות לקורבן, או שמא זה הגיע לחלון בשל הרעשים ששמע ושם נורה.



פרמדיקית מד"א נתנאלה כהן שהגיעה למקום סיפרה: "יחד עם כוחות הביטחון שהיו במקום נכנסו לדירה שבה שכב גבר כבן 40 כשהוא בהכרה מעורפלת עם פציעות חודרות בפלג גופו העליון, הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני שכלל הרדמה והנשמה ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו אנוש".


לפני שנה: הקורבן נדקר באירוע נוסף 

חוקר המעבדה לזיהוי פלילי (מז"פ) ביצע בדיקות בניסיון לאתר טביעות אצבע בזירה. יש לציין כי לפני כשנה, נפצע הקורבן באורח קשה לאחר שנדקר בעת שירד מביתו. באותו אירוע עלתה הסברה כי מדובר בסכסוך על רקע חוב כספי של קרוב משפחה, כאשר החשודים שנמלטו ניסו כביכול לפגוע דווקא בבן המשפחה ולא בקורבן שנדקר היום. 
בני משפחתו שהגיעו גם הם למקום נראו היום המומים. "ההורים היו בבית והיורים טיפסו לדירה דרך החלון, זה פשוט לא מובן שירו בו בתוך הבית. אנחנו לא יודעים מה לעשות", אמרה בת משפחה, כשברקע נשמעו קולות: "איפה המשטרה, איפה? זה לא יכול להיות בכלל".
לפני כשלוש שנים חוסל באמצעות מטען חבלה שהוצמד לאופנוע, חברו של הקורבן. היה זה בעת שאלמונים הצמידו את המטען בסמוך לכניסה לביתו, מול המתנ"ס הקהילתי באותה השכונה בעיר. נדגיש כי לאחרונה, שורר רוגע בפתח תקווה, אחרי תקופה ממשוכת של חיסולים וניסיונות חיסול בעיר. כעת מסתבר, תיכנס המשטרה להיערכות מחודשת.