כששחר דויד, כתב את הטוקבק נגד יריב אופנהיימר, הוא לא ציפה לפגוש אותו במציאות. "אתה כזה סמרטוט שהדרך היחידה שלך להשיג מבט או הקשבה ממישהו הוא ליצור שנאה", "אין אדם יותר סמרטוט ממך שבשביל אגו וכדי לספק את תאוותיך הזולות מאוד", "מכרת את החיים של אזרחי ארצך. אדם סמרטוט רצפה שבמדינה מתוקנת ממזמן היה מאושפז כי הוא מניפולטור שמפרש את המציאות לפי אמות מידה שלא קיימות בעולם", אלו רק חלק מהפנינים ששיגר דויד ממקלדתו. אבל כשהם נפגשו, זה נשמע קצת שונה.

יריב: "לטענתך צריך לאשפז אותי?".
שחר: "כן".

יריב:  "באמת?".
שחר: "עכשיו כשאני רואה אותך אז לא.... יושב מולי בן אדם...".
 
קארין אלהרר התקשרה לקיריל שכתב עליה: "מוקדש באהבה לבני זונות, כן כן, בני זונות, שהעדיפו לקרוא עיתון הארץ ולהפעיל רוורס במוח הקטן שלהם. קארין אלהרר עוכרת ישראל ומאהביה המחבלים, פותחת פה ג'ורה ומשחקת אותה מסכנה. בדיוק כמו שעושים כל השמאלנים כדי שכבשים אחרים יאמינו לזה והם מצליחים לא רע". לאחר שהקריאה לו את הטוקבק אמר: "כן, אמרתי קארין אלהרר עוכרת ישראל, מבחינתי את נמצאת במפה הפוליטית שאני נגד לה ומבחינתי היא עוכרת ישראל. אבל אני מצטער צריך למתן את כל הטוקבקים".
למרות מה שנראה, גם חברי כנסת מהימין מקבלים איומים וגידופים. על חבר הכנסת מיקי זוהר נכתב: "אם היה לנו את אורן חזן הפזיז על תקן האדיוט התורן שכנראה הפנים את הביקורת כלפיו, עכשיו יש לנו מטומטם, מטורף, אחד שלא נלחץ מרגשי הנחיתות שבהם הוא חי", אך לאחר השיחה, התנצל הטוקביסט עופר ואף הבטיח לפרסם התנצלות.

גילה גמליאל הופתעה לגלות כי מי שכתבה עליה "מגעילה ומאוסה" היא יונה אפרים, בת 61 מנהלת במשרד אדריכלים ואם לשניים. יונה אמרה כי היא מודעת שהיא לא פרסמה דברים נעימים, אך רשמה אותם מהבטן והודתה שהיום לא הייתה כותבת את המילים הללו.

שרית וינו- אלעד, שחקנית שהופיעה ברשימת "השתולים" שפרסמה תנועת "אם תרצו", התקשרה לדניאל שכתב עליה: "יימח שמו של השמאל בישראל, הלוואי שתבוא על משפחתך טרגדיה גדולה, אותו הדבר על גדעון לוי, שרית וינו- אלעד, ערד ניר, אור הלר ועוד". דניאל הכחיש כי הוא כתב את הדברים וטען שפרצו לו לפייסבוק. בשיחה לאחר מכן אמרה שרית: "אני רואה בזה הוכחה ניצחת לבושה, הם חושבים שזה לא יגיע אלינו, אבל זה מגיע וכשזה מגיע זה כמו מכה, היא לא עם היד, היא לא עם אלה, אבל זאת מכה".