המשטרה עצרה שני חשודים באספקת סמים, בין היתר אקסטזי, למושית פישר בת ה-23, שהתמוטטה במועדון הבלוק אתמול (שבת) בבוקר. השניים, תושב פתח תקווה בן 47 ותושב לוד בן 46, הגיעו למקום יחד עם הצעירה, ונעצרו במטרה לברר האם יש להם חלק במעורבות בהעברת הסם לצעירה. חשוב להדגיש כבר עתה, כי מדובר במעצר לצורך בדיקה בלבד, וכן כי השניים הם שפינו את הצעירה לבית החולים, שהו לצידה ומשתפים פעולה עם המשטרה באורח מלא. חל שיפור במצבה של פישר אך הוא עדיין מוגדר כקשה.



בשלב זה במשטרה לא פוסלים אפשרות שלשניים אין קשר לסמים, אולם בשל חומרת האירוע ובשל הסכנה לחייה של הצעירה החליטו במשטרה לבצע את מעצרם והם יובאו הבוקר לבית משפט השלום בתל אביב, לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרם לצורכי חקירה. אמה של מושית, צופית פישר, תהתה: "אנחנו לא מבינים איך הגיעו סמים לבת שלי ללא ידיעתנו וללא ידיעתה בכלל, ולא יודעים מי עומד מאחורי האספקה של הסם. אנו המומים מהמקרה", אמרה כשדמעות בעיניה.



פישר התמוטטה בשבת במועדון "הבלוק" בתל אביב. חבריה הזעיקו את מגן דוד אדום שפינה אותה לבית החולים "איכילוב" בעיר, שם היא מאושפזת ביחידה לטיפול נמרץ. בדמה נמצאו סם מסוג אקסטזי וחומר נוסף שבית החולים לא זיהה. בית החולים הזעיק את המשטרה שבדקה את הטלפון שלה והחלה בחיפוש אחר החשודים. כרגע לא ברור האם הצעירה צרכה את הסמים בעצמה או שהם הוחדרו לכוס שלה.



בראיון לגלי צה"ל אמרה אימה, צופית פישר, לגבי נסיבות כי בתה לא צרכה את הסמים: "בוודאות של אמא, מושית ידעה שאתמול יום הולדת לאבא שלה והיינו אמורים לחגוג ביחד. היא לא הייתה לוקחת סמים ובטח לא כשיש חגיגה מתוכננת. אם זה קרה, זה קרה מזה שעשו לה ולא משהו שהיא ידעה".



לדבריה כרגע לא ידוע דבר קונקרטי: "נאמר לנו (מחבריה) שהיא הפכה לקורבן. החברים שלה דיברו איתנו ואמרו מפורש שמושית לא לקחה ולא לוקחת סמים. אולי מדובר באנשים אחרים, לא ידוע לנו דבר נחשפנו למידע מהתקשורת". מעבר לכך אמרה "אנחנו ניזונים מהשערות, אין משהו קונקרטי שאפשר להגיד. בבילוי שלהם לא היו מעורבים סמים הם אומרים חד משמעית שמושית לא לוקחת ולא לקחה סמים. אנחנו מכירים את הבת שלנו, לא הייתה סיבה שתיקח סמים, והיא גם לא מעשנת. אין סיבה שתעשה משהו שחורג ממה שהיא מכירה מהבית".



אמש סיפרה פישר ל"מעריב אונליין", כי בתה הלכה לבלות במועדון עם גבר בן 30 שלא הכירה קודם. לדבריה, בגלל שלא הכירה אותו, היא ביקשה מחבריה לבוא איתה, והם אלה שהצילו את חייה. עוד אמרה צופית פישר, כי "אני מוכנה להזדהות בשמי המלא כדי להזהיר את כל ההורים וכל הצעירים: "כשיוצאים לבלות אל תאמינו לאף אחד. גם לא לאנשים שאתם מכירים". עוד אמרה האם, כי היא מדברת עם התקשורת כדי ש"מה שקרה לה לא יקרה להורים אחרים".



"אל תאמינו לאף אחד". צופית פישר. צילום: אורית בראון