מושית פישר בת ה-23 מאושפזת במצב קשה בבית החולים, כשהחשד הוא שסוממה במהלך בילוי במועדון בתל אביב. אמה צופיה פישר אמרה לניסים משעל ב"רדיו ללא הפסקה 103FM": "הרופאים עובדים עליה ומנסים לייצב אותה. נאמר לנו שיש הקלה קטנה, אבל היא עדיין לא יצאה מכל סכנה. אנחנו מחכים שזה יתקדם לכיוון טוב. עברנו רגעים מאוד קשים. מקודם עדכנו אותנו לרעה וביקשו שנביא את המשפחה. עכשיו יש שיפור ומקווים שמפה רק יהיה יותר טוב. הרופאים אומרים שזו החלמה, שייקח זמן ושצריך להמתין. אנחנו מתפללים שהיא תחזור אלינו כמו שהיא ונוכל לחבק אותה והיא תבין כמה שאנחנו אוהבים אותה".



"לפי השמועות מושית הייתה עם חברים במועדון, עזבה אותם לעשר דקות ואז היא קיבלה את הסם, אנחנו לא יודעים איך ובאיזו צורה", אמרה האם. "אחרי שעתיים היא התמוטטה. שני חברים ראו אותה והביאו אותה לבית החולים. לא דיברתי עם החברים שהיו איתה במועדון, אף אחד לא היה איתנו בקשר. אנחנו ניזונים מהחדשות, מהאינטרנט, והמשפחה צופה ומעדכנת. אין לנו מושג מה קרה שם ואנחנו מחכים שהמשטרה תעדכן אותנו, שיראו מהצילומים מה היה שם. שמענו מהתקשורת שנעצרו חשודים".




"מושית מכירה מועדונים, אבל מעל חודשיים היא לא יצאה לבלות", ציינה האם. "תמיד אמרנו לה שלא תשתה מכוסות, אלא מבקבוקים ושתחזיק אותם ביד ולא תעזוב אותם לרגע. אלה דברים שאנחנו מדברים עליהם לא מעט בבית. היא לא הייתה חוזרת בלילות לבד. או שהייתה עם חברים או שאבא שלה היה מביא אותה כשצריך. תמיד היינו איתה. היא בקשר טוב עם כולם. מה שקרה לא מתאים למושית שלנו. היא ידעה שקבענו להפתיע את אבא שלה למחרת, ליום ההולדת שלו, ולא הייתה עושה שום דבר או לוקחת שום דבר ביודעין".

צופיה פישר. צילום: אורית בראון
צופיה פישר. צילום: אורית בראון


"בחיים לא חלמתי שאקבל טלפון מבית חולים", הוסיפה פישר. הסיבה היחידה שהסכמתי לדבר עם התקשורת היא כדי שאף אימא אחרת לא תעבור את מה שאני עוברת עם הבת שלי".

"משעל על הבוקר", כל בוקר ב-9:00 ב"רדיו ללא הפסקה 103FM"