פרשת ההטרדות המיניות לכאורה של השחקן משה איבגי עוברת למישור הפלילי: עובדת לשעבר בתיאטרון גדול הגישה הערב (שני)  תלונה במשטרה נגד השחקן משה איבגי בגין מעשה מגונה. כך דווח בחדשות 10. הדבר יגרום לכך שהמשטרה תיאלץ לפתוח בחקירה פלילית בנושא.  המתלוננת היא הראשונה שמגישה תלונה באופן רשמי עד כה בפרשה. 



לפי הדיווח, בעקבות התלונה הראשונה בעניינו של איבגי, נגבתה מהמתלוננת עדות שנמשכה שלוש שעות. בסוף העדות החליטה המשטרה על פתיחה בהליך פלילי נגד השחקן. על פי הדיווח, החקירה נערכה באווירה נינוחה.



רק אתמול הודיעה המשטרה כי היא בוחנת את הפרסומים אודות חשד לכאורה להטרדה מינית של השחקן הידוע. במשטרה הודיעו כי "בשלב זה, מטבע הדברים לא יימסרו פרטים נוספים". המידע על הגשת התלונה מגיע פחות מיממה לאחר תגובתו הראשונה של השחקן לפרשה. בתום הופעתו בהצגה "שלא תתעורר הילדה" בבית ציוני אמריקה בתל אביב, אמר אמש איבגי: "בימים האחרונים הפכו לי את החיים ושיבשו אותם מקצה לקצה. ימים לא קלים עוברים עליי ועל משפחתי, יש לי כבוד לכל אדם, לכל איש ולכל אישה. מעולם לא ניסיתי במכוון לפגוע במישהו ובמידה ויש צורך, אדבר מול הגורמים המוסמכים כדי שיהיה הליך נקי".



איבגי התקבל במקום באהדה רבה. האולם היה מלא עד אפס מקום והקהל מחא כפיים כשעלה לבמה. גם לאחר הצהרתו בנושא בפני אמצעי התקשורת הרבים, נשמעו קולות הזדהות עמו בפומבי, ביניהם השחקן הוותיק גבי עמרני שאמר: "אני לא אוהב משפטי שדה, הם מתאימים אולי לצבא אך לא לאזרחות. אני לא מרגיש שום בעיה, ואם יש משהו - שיפנו לרשויות המוסמכות". 

אשה נוספת שהזדהתה עם איבגי היתה הציירת אניטה ארבע, שאמרה: "אחרי עשר שנים, להתעורר ולהרוס בתים של אנשים, זה לא נראה לי. אני באופן אישי מתנדבת במשטרה ושומעת על שוטרים שלא רוצים לעבוד עם מתנדבות כי הם חוששים שיתלוננו. נקעה נפשו של הציבור ממתלוננות אחרי עשר שנים". עוד טענה: "איבגי יודע לתת כבוד לאנשים, הוא לא הטריד ולא פגע. אחרי עשר שנים פתאום באים?". צופה נוסף אמר כי "צריך לבדוק את הדברים במוסדות המוסמכים, אנחנו לא בית משפט".