סיבוב נוסף בין עוצמה יהודית למשטרת ישראל בכל הקשור לזכות להפגין באיזורים שמוגדרים על ידי המשטרה כרגישים. לפני כשבועיים הוגשה בקשה למשטרת ישראל, בה ביקשו מספר פעילי ארגון הימין הקיצוני לערוך צעדה באיזור ואדי ערה. על פי הארגון, הבקשה לצעוד במקום זה הגיעה כיוון שמדובר במקום ממנו יצא ושם הסתתר המחבל נשאת מלחם, אשר נתפס לאחר שבוע אינטנסיבי של חיפושים.



הסיפור עצמו, אשר נחשף ברשת ב', יגיע ככל הנראה לבית המשפט לדיון לאחר שהמשטרה עצמה, אשר חוייבה בפעם הקודמת על ידי בית המשפט לאפשר צעדה, החליטה לדחות את הבקשה על הסף, כשהיא מנמקת את הדחייה מפאת חשש בפגיעה בסדר הציבורי ובציבור עצמו. חברי "עוצמה יהודית" רצו לצעוד כמחאה היא על אוזלת ידה של המשטרה בעקבות הפיגוע בדיזינגוף.



ח"כ לשעבר, מיכאל בן ארי תקף את ההחלטה ואמר: "המשטרה טומנת את הראש בחול. אם לא נצעד שם אז לא יקום עוד נשאת מלחם? אז דאעש לא ימשיכו לחלחל אל תוך ערביי ישראל . צריך לומר את האמת. אנחנו מדינה דמוקרטית ותנועה דמוקרטית. דגל ישראל מונף בגאווה וצריך לצפות שערביי ואדי ערה והמשטרה יצטרפו לצועדים".



במשטרה החליטו כי כעת הם מסרבים לאשר את ביצוע הצעדה הזאת ומסרו כי הם בוחנים זאת, אבל בגלל שזה עלול לסכן את שלום הציבור. אנחנו מכבדים את הזכות הבסיסית להפגין, אבל יש חשש כי האירוע יפר את השגרה. 

כזכור, המחבל נשאת מלחם, שהגיע מהכפר ערערה, אשר נמצא בוואדי ערה, הגיע עם נשק לרחוב דיזינגוף בתל אביב, שם פתח באש ורצח את אלון בקל ז"ל ושמעון רוימי ז"ל שישבו בפאב "הסימטה" ונהג המונית אמין שעאבן.