לאחר שזכה בתביעה על תנאי העסקתו בבית ראש הממשלה, שוחח מני נפתלי, לשעבר אב-הבית במעון הרשמי בירושלים, עם רינה מצליח וחגי גולן ב"רדיו ללא הפסקה 103FM". "אני ראיתי מה קרה בבית ראש הממשלה כשהיו את האוהלים ברוטשילד. היה בלגן בבית ראש הממשלה, ראיתי את ראש הממשלה מפרפר בלחץ בבית שהנה הוא עוזב את הקדנציה, הגברת עוזבת את הקדנציה, הילדים צעקו על היועצים".

 
"הוא חשב שהוא הולך לאבד את השלטון בגלל זה?", שאל גולן, ונפתלי השיב: "ברור, איזו שאלה, ברור, אני הייתי שם. היו שם דברים שהם נחרצים". על הפרשה המכונה 'מעונות ראש הממשלה' ונמצאת בחקירה משטרתית אמר נפתלי: "המשטרה עושה עבודה מטורפת, לפי דעתי היא הצליחה ברוב העבודה, אתם תשמעו על הדברים".

"הוא רמס אותי, הוא רמס אותי במו ידיו", הדגיש נפתלי. "פגעו בי. רמסו אותי ברמות שהם עושים את זה להמון אנשים. הם עושים את זה לאנשים גדולים, לשדרנים שמדברים איתי. יש לי הקלטות של שדרנים שמספרים לי מה הם עשו להם. כל משרד ראש הממשלה יודע מי זה מני נפתלי. הם רצו שהדברים ייצאו החוצה, אבל לא דרכם כי אנשים פוחדים ותומכים מאחורי הקלעים. אנשים אומרים לי מה קורה שם יום יום, אני יודע הכל. הם יודעים מה אני יודע, ולא הוצאתי כלום. ישבתי ברכבים של שרים, אני מכיר כל פינה בארץ, עבדתי עם רב הכותל, עבדתי עם כולם, כולם מכירים אותי אישית. צריך להבין איזה מידע יש לי במוח, ואני רק בן 37. בממשלת האחדות עם שאול מופז הייתי שם עד סוף הלילה, אני רק נותן רמזים".


"הוא רמס אותי במו ידיו". בנימין נתניהו
"הוא רמס אותי במו ידיו". בנימין נתניהו

 

"אתה רואה שזה בית משוגעים"


"למה התכוונת כשאמרת שיש לך מידע על האופן שבו ההתנהלות במעון פוגעת בתפקוד של ראש הממשלה נתניהו?" שאל גולן, ונפתלי ענה: "אם מתקשרים אלי בשתיים בלילה לגבי חלב והוא יוצא בשיירה וצועקים עליי לגבי אריזה, ואם זורקים לי את הפרחים ביום שבת על הרצפה, והוא רואה את הדברים, ואני צריך לבוא ולהרים אותם, אחרי שעבדתי 12-14 שעות, דברים כאלה, ועוד דברים שלא פירטתי, אז יש פה משהו לא תקין. אתה רואה שזה בית משוגעים. אתה יודע מה זה בית 'האח הגדול'? זה שליש. רצו שאני אכנס ל'אח הגדול' לפני שנה, הציעו לי המון כסף. הייתי צריך את הכסף ולא נכנסתי. אני לא מחפש כסף ולא מחפש פרסום. מי שעשה אותי למותג זה המשפחה והם יודעים את זה. הם בנו אותי, הם בנו אותי מאוד יפה".
 
"לי זה היה ברור שאני אנצח", ציין נפתלי לגבי התביעה, בה זכה לפיצויים מהמדינה בגובה 170 אלף שקלים. "אבל זה ניצחון קליל, שלא מוציא אותי מהבוץ שנכנסתי אליו, ונותן לי נקודת ציון פה, שהחלש מנצח את החזק, ואני בראשית הדרך לפי דעתי. כשאתה הולך ללחימה כזו ואתה יודע מה עומד מולך, אתה יודע שהם מרושתים בכל המדינה, אתה מכיר את זה, אתה היית בפנים, אתה יודע הכל. אתה בא ויוצא מולם ואתה יודע שזה לא יהיה קל, ושאתה הולך להקריב פה דברים מאוד קשים. הגעתי למצב שאני במינוסים, מינוס של 200 אלף שקל בבנק 'יהב' בירושלים.  החזרתי כל חודש 3,000 שקלים לבנק. היום הגעתי ל-180 או 140 אלף שקל שאני חייב לבנק. אבל אנחנו חזקים. הכסף זה כלום. מה זה כסף? כסף זה שטויות, כסף בא וכסף הולך. אני עובד היום בשכר של 25.5 שקל לשעה, בערך 7,000 נטו בחודש ואין לי בעיה להסתדר עם זה, אבל אני רואה אנשים במדינה הזו כמה הם ממורמרים, אבל הם לא יצאו בחיים לרחוב".