לאחר הכרעת הדין בעניינו של מני נפתלי ועבודתו במעון ראש הממשלה, שוחח היום (חמישי) גבי גזית בתכניתו ברדיו 103FM עם אלדד יניב בנושא התנהלותו של נתניהו כראש ממשלה ויחס הציבור כלפיו וכלפי שלטונו. 






יניב התייחס להתנהלות העבר של נתניהו ואמר בפתח הראיון כי: "ישראלים הם הרבה פחות פראיירים ממה שאנחנו חושבים, הם מבינים את ההתנהלות, הם מבינים שזאת שרה וזה ביבי, זוכרים את המטפלת בקדנציה הראשונה. הוויכוח הזה מבחינת הציבור מזמן הוכרע. התרומה ההיסטורית ואני לא אומר את זה בציניות, של מני נפתלי סגרה באופן סופי את הסיפור". 

אבל אנחנו קהל שבוי
"חלקים רחבים מהמצביעים של נתניהו אומרים לעצמם אנחנו יודעים שזאת שרה וזה ביבי, ושהוא לא משלם שקל על כוס קפה כשהוא יושב עם מישהו, אבל לא על זה נופל ראש ממשלה. אנחנו מבינים שהוא עובד עלינו, אבל לא מספיק להחליף אותו בגלל שאשתו גונבת בקבוקים, זה לא מספיק" אמר יניב.

מני נפתלי בשיחה עם שי ודרור: "ראיתם? כל מה שמני אמר - קרה"

עוד הוסיף יניב כי "אנשים מבינים שיש בעיות לאומיות עצומות בענייני ביטחון, שנאה, פערים חברתיים, קרבות אדירים שטרם הוכרעו. אם המחנה שלי רוצה לנצח את נתניהו, צריך להציג לציבור איזו מציאות אתה מבטיח לו, למה מציאות החיים שלו תיראה. אנשים יודעים שלביבי יש אופי מחורבן אבל זו לא סיבה להחליף אותו".