ראש השב"כ אשר מונה הערב (חמישי), על ידי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, נדב ארגמן, התבטא לראשונה מאז שנודע על כניסתו לתפקיד מביתו במרכז הארץ, ואמר: "תודה רבה לראש הממשלה על האמון, בהצלחה לעם ישראל". ביחס למינוי אמר נתניהו כי "לנדב ארגמן ניסיון מבצעי ופיקודי מוכח ועשיר ביותר בשירות הביטחון בכללי. אני סמוך ובטוח כי השב"כ תחת פיקודו ימשיך להתחזק במישור המבצעי והטכנולוגי וימשיך להגן על ביטחון ישראל".



נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין שוחח הערב עם ראש השב״כ הנבחר ובירך אותו: ״אני מברך אותך בשם העם כולו העומד מאחורייך מרגע זה ומעניק לך רוח גבית וכל סיוע שתדרש לו", אמר לו הנשיא. "אתה איש בטחון עתיר זכויות, האיש הנכון במקום הנכון". ריבלין הוסיף ואמר כי "אני סמוך ובטוח כי בנסיונך רב השנים ובתבונתך המקצועית אליה נחשפתי בביקוריי אצלכם בשירות הביטחון הכללי, תאפשר לאזרחי ישראל עד כמה שאפשר את חיי השגרה גם בימים הקשים הפוקדים אותנו.״



גם שר הביטחון משה (בוגי) יעלון, התייחס להחלטה על מינוי ראש השב"כ החדש ואמר כי "בפני שירות הביטחון הכללי ניצבים אתגרים כבדים במאבק בטרור ובהגנה על ביטחונם של אזרחי ישראל, ואין לי ספק שנדב ארגמן יוביל את הארגון בהצלחה בהתמודדות עימם. נדב הוא איש מבצעים רב פעלים ועתיר ניסיון, שביצע בשב"כ תפקידים מרכזיים אשר יסייעו לו כראש הארגון". עוד הוסיף כי "אנשי השב"כ עושים לילות כימים למען ביטחונה של המדינה, ואזרחי ישראל חבים להם רבות על פועלם הסמוי מן העין. נדב הוא האיש הנכון לקחת את המקל מיורם כהן, ולהנהיג את עובדי השב"כ המסורים ואת הארגון כולו בנחישות ובאחריות במציאות המורכבת".



ארגמן מכהן כיום כסגן ראש השב"כ, הוא בן 55, נשוי ויש לו שלושה ילדים. הוא התגייס לצה"ל ליחידה מובחרת בשנת 1978, ובשנת 1983 התגייס לשירות הביטחון הכללי ושירת במגוון רחב של תפקידים מבצעיים. בין השנים 2007 - 2003 כיהן ארגמן כראש אגף המבצעים בשב"כ, ולאחר מכן היה ארבע שנים נציג השב"כ בארה"ב. לאחר מכן מונה לתפקיד סגן ראש השירות במשך שלוש שנים.