מני נפתלי, אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה, שזכה בתביעה על העסקה פוגענית, ויפוצה על ידי המדינה ב-170 אלף שקלים, שוחח ב"רדיו ללא הפסקה 103FM" עם דנה ספקטור ורן שריג. "אשתי ואני היינו על סף פרידה לפני כמה ימים", חשף נפתלי. "הגענו למצב מטורף, שהיא סובלת והילדים סובלים. לא הבאתי הביתה כסף. הפריעו לי בעבודות. בכל מקום שהייתי בא לעבוד אמרו למעסיק שלי שלא רוצים אותי וביקשו להעביר אותי מקום. אנשים פוחדים מהמערכת, יש כאלה שתומכים בי, אבל יש להם עסקים עם המדינה ואומרים לי שהם לא יכולים לעזור לי כי יפגעו בהם. הם שולטים בכל פינה במדינה הזאת. גם אשתי ניסו לפגוע בעבודה שלה. אבל בכל הסיפור לא נפגע לי האגו, וזה גם לא פגע לי בגבריות".



על הפגיעה בו אישית אמר נפתלי: "הם פגעו בי אנושות, פגעו בי ברמות שאי אפשר לתאר. הם הכפישו אותי. היו מעקבים אחרי, שלחו אחרי בלשים. ניסו לדחוף הטרדות מיניות. טענו שהטרדתי מינית בחדר של ראש הממשלה. היא, יש לה כמה פרצופים. במשפט היא באה להגיד שאני משקר ושהטרדתי מינית במיטה שלה, דברים מזעזעים. אשתי שמעה את זה ויצאה מהאולם בעצבים. היא אמרה שמוזס מממן אותי. רוצים לראות את חשבונות הבנק שלי? אבל לא עזר להם כלום. הם שיקרו וברגע שהם שיקרו הם נפלו במשפט. הבלגתי על המון דברים שקרו לי אישית. שאני מקבל שיחה מראש הממשלה באמצע הלילה על החלב והוא אומר לי 'תעשה מה שהיא רוצה'. זה כשהבאנו לבית בקיסריה חלב בשקית ולא בקרטון, ואז בשתיים בלילה התחילו להרים טלפונים ולשאול למה זה ככה".



"אני לא נכנס בראש הממשלה", הבהיר נפתלי. "אני אומר את הדברים שקרו באמת. הערכתי אותו. גדלתי בבית של ליכודניקים. כל מי שמכיר אותי יודע מי אני. הם ידעו שיש להם בעיה איתי מרגע שיצאתי. תבעתי אותם ב-2011, איך שיצאתי משם. כשעברתי לעבוד באבטחת אישים כבר היתה להם תביעה על השולחן. ניסו לשכנע אותי בכל מיני דרכים לקבל את מה שהם נותנים, וראו שלא. בהתחלה נתנו לי תפקיד להיות נהג ו-50 אלף ש'. וראו שאני לא מעוניין, שאני רוצה להוציא את הדברים החוצה. כולם הבליגו, כולם ברחו, כולם שתקו. כולם אמרו לי מה אתה יוצא מולם, אתה תפסיד, אתה יודע איזה כוחות יש להם? אתה תצא מולם אידיוט. הנהגים שלו אמרו לי שרואים אותי כמשרת לא כמנהל בית, הם לא יתנו לך מה שהבטיחו לך. אבל אני האמנתי שאני נותן את הנשמה ועובד מעולה ומשרד ראש הממשלה חייב לקלוט אותי כי הוא הבטיח לי, על תקן של עובד מדינה".



"לא מדובר בכסף", הדגיש נפתלי, "השיקול לא היה כסף וכולם רואים את זה גם עכשיו. הסכום שפסקו לטובתי הוא זעום לעומת החובות שנצברו לי בשנתיים-שלוש האלה. חשוב פה לעמוד על מה שעשיתי. הכל יצא פה לאור. עם היד על הלב, לא רק שירדה לי אבן מהלב, אני לא האמנתי שזו תהיה התוצאה. האמנתי שהיא תהיה לטובתי אבל לא מוחלטת לטובתי. כל מי שהיה בבית משפט ראה שאני אנצח. הייתי דוד מול גולית. אני לוחם, נולדתי לוחם. מה שמניע אותי זה הצדק, ולעצור את הפגיעה באנשים שכאבה לי. הכי הפריעה לי וכאבה לי הפגיעה באנשים חלשים. קרו המון דברים שהם בל יעבור. כאבו לי הגנבות. הכל בער בי, כי אני בא ממקום אחר".



"אני גרמתי לכך שאנשים יועסקו בבית ראש הממשלה במשרות אמון ולא בחברה קבלנית", התגאה נפתלי. "הרי כל יום זרקו לשם מישהו אחר. והוא אומר לחברה הקבלנית שהוא לא רוצה להיות שם, ואומרים לו סתום ת'פה, אתה לא רוצה לך הביתה. אתה רוצה, כנס לפה. ראיתי את הדברים במו עיני, אנשים בכו לי. עכשיו בזכות התביעה שלי אנשים משם התחילו להדליף דברים לתקשורת, כי אם אני תובע אז אי אפשר לדעת מי אמר את זה, יכולים להפיל את זה עלי. אנשים פחדנים והם צריכים להבין שהם לא צריכים לפחד. פתחתי פתח לאנשים שפגעו בהם בעבודה ולבחורות שמוטרדות מינית - צאו החוצה יש צדק במשפט אם אתה דובר אמת".



"השאלה היתה איך ממה שקיבלתי אני עולה מפה, איך אני מתקדם מפה, כי מה שקיבלתי לא מקדם אותי הרבה", אמר נפתלי. "אני כותב ספר על זה ומוציא את הכל. יש עוד המון דברים שלא מעניינים את בית המשפט, ואם אנשים לא ידברו גם אין לך את ההוכחה להגיד אותם. יש דברים פיקנטיים, מטורפים, שלא מעניינים את המשטרה, והם יהיו בספר. אם אספר תגידו שאני משקר כי זה לא יישמע הגיוני. אני לא מאיים על אף אחד, רק רוצה לספר את האמת על כל מה שהיה מהתחלה ועד הסוף. אני לא עושה חשבון לאף אחד. הם ידעו את זה ולכן ניסו להכפיש. הם לא הצליחו. אני לא בורח לשום מקום. אני לא אעזוב את המדינה. אולי הם יעזבו את המדינה. הכל יהיה בספר ואני לא מפחד מכלום. רק מהקדוש ברוך הוא".



ערך: אסף נבו