מטעם צוות החקירה המיוחד של בוחנים וחוקרים שהוקם לבחינת נסיבות האירוע, בהנחיית ראש אגף התנועה, ניצב ירון בארי, נמסר כי "לצערנו, אנו נתקלים בתאונות קטלניות רבות בהן מעורב הגורם האנושי - התנהגות לא אחראית של נהג במהלך הנהיגה אשר מובילה לאיבוד חיי אדם. כל היסח דעת במהלך נהיגה, כגון שימוש בסלולאר או כל עיסוק אחר, מהווה סכנת חיים של ממש".
"כמו כן, על ציבור הנהגים להבין את המסוכנות שיש בעצירה בשול הדרך", מסרו במשטרה, "ככלל, אין לעצור בשול אלא בנקודות עצירה ומתחים מוסדרים. אם וכאשר נהג נתקל בתקלה ברכב, עליו לעצור בשול במרחק מקסימלי מנתיב הנסיעה, לנקוט בסימני אזהרה, להתקשר למוקד 100 וניידת תגיד לסייע לו. על הנהג והנוסעים לעבור אל מעבר למעקה הבטיחות".