הסיוט של כל אדם שמנהל רומן מחוץ לנישואים קרה לאישה ממשפחה מבוססת בצפון. כדי להסתיר התכתבויות אסורות יש מי שמחליף סיסמאות אבל היא בחרה להחליף מחשב, והשתמשה בזה של בנה כדי לשוחח עם מאהביה. סוף הסיפור צפוי מראש: הבן גילה את ההתכתבויות והבעל הגיש בקשה להתגרש. בתביעת הגירושין מבקש הגבר, איש עסקים אמיד, לנשל את האישה מכל רכושם המשותף בטענה שהמדובר ב"אישה נואפת" ש"זנתה תחתיו".  



הבעל, השכנה והאינסטלציה: חגיגות יום הנישואין הפכו לעילה לגירושין



עו"ד שרין סולן, טוענת בשם הבעל כי, "האישה ניהלה התכתבויות זימה עם בני זוג שונים". הבעל הציג את ההתכתבויות בפני דייני בית הדין הרבני האזורי הנכבד, בהן של מאהביי האישה, בהיותם נשואים, כאשר אלה כתבו לה כי המדובר באירועים מיניים בלתי נשכחים, "עם טעם של עוד". המאהב נקרא לעדות וטען כי, "נסחפנו, המדובר בקשר וירטואלי".



הבעל, מנגד טען כי לו היה מדובר בקשר וירטואלי, האישה לא הייתה מבקשת מהמאהב למחוק את ההתכתבויות עמה ואף לא הייתה טוענת בהתכתבויות עימו כי "אני מפחדת שבעלי יגלה", כך שהבעל סמוך ובטוח, טענה ב"כ עו"ד שרין סולן, "כי המדובר בבגידות רבות של האישה, כאשר על מאהביה נמנו אנשי עסקים ובעלי חברות ואחד מהם אף קנה לה תכשיט יוקרתי בצירוף מכתב אהבה". 



לאחר שהאישה חזרה שוב ושוב על טענתה כי היה מדובר בקשר וירטואלי בלבד וכי היא מתנצלת על מעשיה וביקשה שלום בית, הבעל דרש כי תיבדק בפוליגרף. משזו סירבה, החליט להמשיך בהליך הגירושין, כאשר ילדי בני הזוג כבר עברו למשמורתו עד להכרעת בית הדין בתיק.