התפתחות בפרשיית הרצח בתל אביב: אחותה של הילי סובול, שנרצחה היום בתל אביב, בת 18, ובן זוגה של האחות, בן 18, שהיו בזירה, הודו ברצח סובול היום (חמישי) בשכונת נחלת יצחק בתל אביב. סובול בת ה-18 נרצחה בחדר המדרגות בביתה. קודם לכן, נמצאו ממצאים בזירת הרצח אשר העלו חשד למעורבותם של השניים ברצח. אימן של השתיים מסרה עדות במשטרה שייתכן ויהיה בה כדי לסייע בידי החוקרים לחשוף את המניע לרצח. סובול פרסמה פוסט מצמרר בפייסבוק לפני כיומיים, שלשונו: "על תסמוך על אנשיים כי בסופו של דבר כול אחד יודע לסובב תסכין כולם בוגדיים קיצור".

פוסט שפרסמה הילי סובול בפייסבוק, יומיים לפני הירצחה. צילום מסך
פוסט שפרסמה הילי סובול בפייסבוק, יומיים לפני הירצחה. צילום מסך


סתירה בגרסאות של האחות הובילה את החוקרים, כבר בראשית החקירה, לחשד כי היא ובן זוגה מעורבים ברצח הילי סובול. תחילה, עם קבלת הדיווח למשטרה, סיפרה האחות כי שהתה בדירה יחד עם הקורבן, ובשלב מסוים זו יצאה לנהל שיחה. החשודה טענה כי שמעה צעקות, הביטה דרך העינית, ראתה את אחותה מתבוססת בדמה ולא ראתה איש. לטענתה, הוא נמלט מהמקום. מאוחר יותר שינתה את גרסתה וטענה כי כשהביטה מהעינית, כן ראתה צעיר רוכן מעל אחותה ודוקר אותה ואז נמלט. כאן החלו החוקרים לחשוש כי האחות אינה דבקה בגרסה אחת, וכי היא מוסרת דיווחים בקור רוח מקפיא כמי שיש לה מעורבות ברצח. האחות החשודה לא הסתפקה בכך, והוסיפה גרסה נוספת, כאשר סיפרה לחוקרים כי הרצח בוצע מחוץ לדירה אולם במהלך החיפושים בדירה, נמצא כלי הרצח בתוך הבית, מה שהעצים את החשד כי השניים מעורבים ברצח.
 
עוד יש לציין כי מיד לאחר הרצח צילמה החשודה את הזירה בתוך הבית, שלחה את התמונות לחברה בווטסאפ וכתבה: "דקרו את... תעני לי". האחות גם סיפרה בשיחה למוקד שהיתה לבד בבית, והתברר כי בעת הרצח שהה במקום גם החבר, כך לפי החשד.

זירת רצח הנערה בתל אביב. צילום: אבשלום ששוני
זירת רצח הנערה בתל אביב. צילום: אבשלום ששוני
כזכור, בשעות הצהריים נמצאה צעירה בת 18 כשהיא דקורה, ללא רוח חיים בחדר המדרגות שבביתה בשכונת נחלת יצחק בתל אביב. על גופתה נמצאו סימני אלימות קשים. בתוך כך עיכבה המשטרה לחקירה את אחותה של המנוחה ובן זוגה כדי לבחון את מעורבותם באירוע.
 
הצעירה נרצחה בדקירות סכין סמוך לכניסה לדירת מגורי משפחתה בקומה החמישית בבניין ברחוב סמטת נטע בשכונת נחלת יצחק בתל אביב. מתחקור ראשוני עולה כי הצעירה שישבה בבית משפחתה קיבלה לפתע שיחת טלפון אותה ביקשה לנהל מחוץ לדירה. בדיוק ברגע שבו פתחה את הדלת ויצאה אל חדר המדרגות התנפל עליה צעיר שהיה חמוש בסכין, דקר אותה באכזריות ונמלט מהמקום בריצה. 

זירת רצח הנערה בתל אביב. צילום: אבשלום ששוני
זירת רצח הנערה בתל אביב. צילום: אבשלום ששוני
 
אחותה שהיתה עמה בדירה ושמעה את הצעקות פתחה את דלת הבית ולאחר שהבחינה במנוחה הזעיקה מיד את המשטרה וצוותי מד"א למקום. במשטרה יבדקו את מכשיר הטלפון של הצעירה במטרה לבדוק האם יש קשר בין שיחת הטלפון שניהלה לבין החשוד ברצח.