לאחר שבשבוע שעבר נחשפו מספר פרשיות קשות בנושא הסייבר ומיניות ברשת, כעת מסתבר כי תופעת הפגיעה בקטינות ברשת רק מתעצמת. מתחילת השנה נרשמו מספר גבוה של מקרים אשר מטופלים על ידי המשטרה ועובדים סוציאליים. היחידה הארצית של המשטרה עיכבה היום (ראשון) לחקירה תושב נתניה בשנות ה-20 לחייו, לאחר שעלה חשד כי ביצע סחיטה מינית כלפי קטינה ברשת. 



על פי החשד, הצעיר הכיר את הנערה וזאת שלחה אליו תמונות אינטימיות שלה. לאחר מכן איים עליה כי יפיץ תמונות בעלות אופי מיני ברשת, באם לא תשלח אליו תמונות נוספות. הנערה, אשר נקלעה למצב קשה, נחרדה לגלות כי בחלק מהמקרים מימש החשוד את האיום והפיץ את התמונות לפורומים שונים ברשת.  

לחשוד מיוחס חשד לביצוע עבירות סחיטה באיומים, החזקה והפצה של חומר תועבה בדמות קטין ובין היתר, כמו כן, המשטרה הודיעה כי ייבדק חשד לכך שהחשוד ביצע את העבירות המיוחסות לו כלפי קטינות נוספות וכי ביצע גם עבירות מין נוספות ברשת האינטרנט. עדיין לא ברור האם הוא יובא להארכת מעצר. 


כזכור, בשבוע שעבר נחשפה פרשה חמורה ומזעזעת במהלכה תועדה נערה בת 13 וחצי כשהיא מקיימת יחסי מין עם מספר נערים בני גילה. בימים האחרונים אושפזה הנערה בבית החולים במצב נפשי קשה לאחר שלא הצליחה להתגבר על החרפה בעקבות פרסומו של הסרטון והפצתו בין תלמידים בחטיבת הביניים בו לומדים מרבית המעורבים.
 
לפני כשבוע וחצי הוגשה באחת מתחנות המשטרה במחוז תל אביב תלונה ולפיה סרטון המתעד נערה המקיימת יחסי מין עם נערים בני גילה הופץ בין תלמידים  בחטיבת הביניים בו הם לומדים. בשל גילם הצעיר של המעורבים הועברה החקירה על פי הקבוע בחוק לפקידת סעד במשרד הרווחה והיא מנוהלת בליווי צמוד של הפרקליטות.לאחר שנבחנו נסיבות האירוע זומנו מספר נערים לחקירה בחשד שהיו מעורבים הן בקיום יחסי מין עם הקטינה והן בהפצת סרטון שתיעד את האקט המיני.
 
בשלב זה לא ברור עדיין האם יחסי המין התקיימו בהסכמה לכאורה מצד הקטינה אולם גם כך אין בהסכמתה משום מניעת הליך פלילי כנגד המעורבים שכן מדובר בקטינה מתחת לגיל 14. בדיוק באותן נסיבות מתנהלת החקירה על ידי משרד הרווחה כאמור ולא על ידי המשטרה שלא מעורבת מאז ראשיתה של החקירה בפרטים כאמור.
 
עוד נודע כי הנערה שנחשפה לסרטון המתעד את מעשיה עם הנערים, חשה פגיעה נפשית קשה ולאחרונה כאמור אושפזה בבית החולים עקב מצבה. בשל העובדה שמדובר בקטינים על שאר הפרטים קיים איסור פרסום.