כבר עברה שנה, איך שהזמן רץ. שנה שלמה עברה מאז שמדינה שלמה עזבה את הכל, בריאות, חינוך, בטחון, מערכת בחירות סוערת. שמה את כל זה בצד והתעסקה ב...שוקולד. או יותר נכון בצרחות: "למה לא מכרת לה שוקולד!!!!". כי אם יש דבר אחד שכל הישראלים אוהבים, ערבים, יהודים, אשכנזים ומזרחים, זה להתמוגג מפדיחות של ישראלים אחרים. אין, אין כמו שמחה לאיד. כי להסתכל על ישראלים אחרים עושים בושות, זה הכי ישראלי שיש. תפנים, אדון יאיר לפיד. 






אז לכבוד המאורע המשמח והמפדח, נזכרנו בעוד פדיחות של ישראלים, בארץ ובחו"ל. ואתם יכולים לסמוך על העם שלנו שתמיד יידע לספק את הסחורה עם התפרעויות בכל רחבי הגלובוס. אז הישראלי המכוער, היר איי קאם, ולחיי העם הזה, וכמה טוב שהוא (ואנחנו) כאלו. 
"הישראלי המכוער" בגן השעשועים




מתפרעים במלון בתאילנד


 

שבת שלום חברים ..עכשיו תבינו למה לא אוהבים אותנו בארק בר ובקוסמוי בכלל...שימו לב איך השם שלנו נהרס בשניה.לפני יומיים ...

Posted by ‎קוסמוי - חילוץ והצלה‎ on Friday, January 29, 2016



אולי זה הדיוטי פרי, אולי המרחק מהארץ, ואולי הרצון להראות לגויים האלו מאיפה משתין החומוס, אבל משהו בחוויה של חו"ל גורם לישראלים לשכוח כללי נימוס בסיסיים ולהפוך לעדר באפלות עצבני ומורעב. מהברזים בטורקיה, דרך המגבות ביוון ועד העמסה של חביתות מחדר האוכל שגורמת לשאר האורחים לתהות האם יש משבר רעב במדינה ממנה מגיעים האינדיאנים הים תיכוניים הללו. 

התקרית המכוערת הטרייה אולי ביותר, לפני פחות מחודש, התרחשה במלון באי הקסום קוסמוי בתאילנד.  ישראלי בשם נתי חדד, המסייע לישראלים באי, פרסם בעמוד הפייסבוק שלו תיעוד של ישראלים מתפרעים וגורמים נזקים במלון באיזור. בפוסט טוען חדד כי קיבל טלפון מהמשטרה המקומית שביקשה ממנו להגיע לאחד המלונות באי. כשהגיע, פגש שני ישראלים שאמרו שהמלון מעליל עליהם שקרים וטוען כי הם גרמו נזק לרכוש במלון ופתחו בריב עם תייר אחר. לאחר שבדק את מצלמות האבטחה, ראה חדד כי הישראלים הם ששיקרו ושהם אכן גרמו נזק והתפרעו במלון. 

"היום לצערי הרב ראיתי בעיניים שלי את הפרצוף של הישראלי המכוער", כתב חדד בפוסט שלו. "עכשיו תבינו למה לא אוהבים אותנו בקוסמוי. שימו לב איך השם שלנו נהרס בשנייה". 

 


מאיים ומקלל בגן השעשועים בראשון לציון 



 במרץ של השנה שעברה, בילוי משפחתי תמים בפארק הציבורי הפך לאיומים וקללות לעיני הילדים. הכל החל בתור לנדנדה כשאחת האמהות פנתה לאדם מבוגר שעמד שם והתלוננה  בפניו שהוא לא נותן לילידם להתנדנד: "אתה שם לב כמה זמן אתה פה ולא נתת לילדים להתנדנד?", שאלה אותו. "כאילו זה נראה לך אבל הגיוני? אתה אבא לילדים... תן לילדים לשבת". 

לאחר מכן החלה האשה לצעוק על אחת האמהות במקום: "רגע, למה את מתערבת? אני פניתי אלייך? רגע, אני דיברתי איתך? בעלך, מי זה? איזה בעל זה, מפגר. ת'גלגלי מפה. סעי יא מפגרת, בעלי... תינוק, עאלק בעל. מרימה ידיים? תכף אני אקפיץ אותך ואת הילדים שלך אחד אחד... סעי למה אני אפציץ אותך פה עכשיו יא בת אלף".
 

משתולל בכביש, גם כשאמבולנס לידו 


אם בחו"ל הישראלי המכוער אוהב להשתולל כי "זה בסך הכל גויים אנטישמיים", אז איך תסבירו את החוויה מסכנת החיים, שלידה "דרך המוות" בבוליביה נראית כמו הפסקת תה בריטית, הלא היא נסיעה בכביש בישראל. נהגים משתוללים, עוקפים, חסרי נימוס וללא סבלנות. אבל שיא חוצפה כזה הוא התעלות גם בשביל הנהג הישראלי. 

בקיץ האחרון, הועלה לרשת סרטון על ידי נהג אמבולנס במד"א, יוסי אבוהרון, בו ניתן לראות את האמבולנס נוסע כשהסירנה פועלת בנתיב העקיפה השמאלי אך נהג אוטובוס לא מאפשר לו לעקוף אותו ומונע ממנו עקיפה

אבוהרון כתב: "אלו הם חיי צוות אמבולנס (במקרה הזה טיפול נמרץ) על קצה המזלג במדינת ישראל. חולה מונשם במצב קריטי, אבל למה שנהג האוטובוס של מובילי אשל יפנה לנו את הדרך?!?!?! כי מה שחשוב לו זה לעקוף עוד רכב ועוד רכב ועוד רכב ולעשות דווקא!".


דוחף בתורים בפארק המים 


אם איתרע מזלכם, ונקלעתם לאחד מפארקי המים באחד מימי הקיץ המהבילים והמיוזעים של יולי - אוגוסט, אתם בטח יודעים שמדובר בחוויה אנתרופולוגית שמיטב חוקרי הטבע עדיין לא הצליחו לפענח. לזכותו של הישראלי המכוער חייבים להגיד שבתנאים כאלו, של מאות ילדים צווחים בתורים ארוכים, גם מלכת אנגליה אליזבת תתחיל למצוא שיטות להידחף ולהגיע מהר יותר אל היעד הנכסף - הנער המחוצ'קן שיושב עם הרגל על המגלצ'ה. 

בקיץ האחרון שיתף אזרח בשם לידור גולדברג ,שכתב פוסט שתיאר את החוויה שעבר, את גבי גזית בשידור על פרטי מקרה שעבר במימדיון בתל אביב: "היינו במימדיון ובמשך כל היום נתקלנו בכל מיני אנשים שחוטפים, עוברים ועוקפים. ראינו איך אנשים מסיימים לגלוש באבובים ועולים שוב על המתקן בלי לחשוב אפילו להניח את האבוב במקום. במשך כל היום ויתרתי וויתרתי כי הייתי עם שני ילדיי הקטנים ולא רציתי להיכנס לעימותים. בסוף היום בתי מאוד רצתה לעלות על מגלשה מסוימת והחלטתי לעלות איתה ועם בני. 
 
האב המסור המתין בסבלנות בתור הארוך ובדיוק כשעמד לעלות עם ילדיו על המגלשה - עקפה אותם ילדה שבדיוק סיימה להתגלש: "הילדה נכנסה פנימה לתוך התור, דחפה את שני הילדים שלי ונעמדה ליד אחיה שעמד בראש התור", סיפר גולדברג, "אמרתי לה: 'אנחנו לפנייך, את לא יכולה להיכנס, הרגע סיימת להתגלש' אבל זה לא עניין אותה והיא דחפה את הילדים שוב. כמובן שלא דחפתי אותה בחזרה, הרמתי עליה את הקול ואמרתי לה שהיא לא תעבור אותנו והתקדמתי עם הילדים שלי בחזרה למקום שלנו". 
 
בשלב הזה גולדברג הבין שכבר היה עדיף שלא היה עולה כלל על המגלשה: "אחיה של הילדה קרא לאימו ואמר לה שצועקים על אחותו, האם שהגיעה מצוידת באחותה צרחה מרחוק 'מי צועק על הבת שלי?! אני אזמבר אותך!'". 


 

משתכר ומקלל בטיסה 

 

ולא נסיים בלי מחווה ישירה לטיסת השוקולד הקלאסית, שכוללת עוד ישראלי שהופך טיסה למשהו שהיית מעדיף שתתרסק למצולות האוקיינוס, כי אז לפחות יהיה לך שקט. 

לפני כחודשיים, ישראלי תועד כשהוא מתפרע במטוס לעיני נוסעים ואומר: "יא בן שרמוטה אני אזיין אותך יא כלב בן כלב". בסרטון הגבר נראה כאשר הוא ככל הנראה שיכור, התנודד במקום וקילל בעברית ובאנגלית, וכאשר דיילים מנסים להשתלט עליו ולעצור אותו. 

האירוע התרחש אחרי נחיתתו של מטוס חברת התעופה הרוסית "אירופלוט" שהגיע מנתב"ג, בשדה התעופה הבינלאומי שרמטייבו סמוך למוסקבה. הנוסע החל להתפרע ולאחר שהדיילים ניסו להשתלט עליו הגיעו שוטרים למקום ועצרו אותו. 
 

הבושה מתועדת: ישראלי התפרע וקילל במטוס רוסי, עד שנעצר בנמל התעופהצעיר ישראלי לבוש בחליפה תועד מקלל במילים קשות במטוס "...

Posted by ‎דיווח ראשוני‎ on Thursday, December 17, 2015