מאז מסר את גרסתו בחקירתו הראשונה, שבה טען שאדם זר שנמלט מהזירה הוא שביצע את הרצח של הילי סובול ז"ל, אחותה התאומה של בת זוגו שירי, שומר ערן דוד - החשוד ברצח הצעירה - על זכות השתיקה.



מעבר לכך לא מתכוונים פרקליטיו של החשוד, עורכי הדין ששי גז ושירן גולברי, להגיב לטענות שמעלה לכאורה עו"ד גיל פרידמן, בא כוחה של החשודה השנייה ברצח, שירי סובול, הטוען כי כל חלקה הסתכם בסיוע לבן זוגה לאחר הרצח, בהסתרת הסכין ובמתן בגדים להחלפה.



"אנחנו נתייחס להאשמות כאלה ואחרות אם יועלו כלפינו, במקום הראוי להן בבית המשפט ולא בתקשורת. כאמור, בניגוד לפרסומים, מרשנו לא הודה בדבר והוא כופר מכל וכל במיוחס לו", נמסר מטעמם.



יש לציין כי מעצרם של שירי סובול וערן דוד הוארך ביום שישי עד יום ראשון הקרוב. עד אז אמור צוות החקירה לשלוח את הצעירה לבדיקת הסתכלות פסיכיאטרית. בינתיים טוענת האחות כי לא הייתה מעורבת כלל ברצח וכי בן זוגה הוא שביצע את המעשה.



כוחות משטרה גדולים בזירת הרצח. צילום: דוברות המשטרה
כוחות משטרה גדולים בזירת הרצח. צילום: דוברות המשטרה



כזכור, בחמישי שעבר התקשרה שירי למשטרה ודיווחה כי אלמוני שאינה יודעת את זהותו רצח את אחותה והשאיר אותה מתבוססת בדמה בחדר המדרגות מחוץ לדלת המשפחה בשכונת נחלת יצחק בתל אביב.



היא סיפרה כי הנרצחת, שהייתה עמה בדירה, יצאה לרגע לנהל שיחת טלפון וזמן קצר לאחר מכן שמעה צעקות. אלא שתוך כדי חקירה בזירה גילו החוקרים סתירות בעדויות האחות ובן זוגה כמו למשל העובדה שדוד שהה בדירה, למרות הדיווח הראשוני של סובול שלפיו איש מלבדה ומלבד אחותה לא היה במקום.



בחיפוש בדירה מצאו החוקרים גם את הסכין שבאמצעותה בוצע לכאורה הרצח, והם החליטו לעצור את השניים. עד כה לא ערכו במשטרה עימות בין האחות התאומה לבן זוגה. הליך חקירתי שכזה אמור להתקיים לפני תום תקופת המעצר.



אמש נשלחה מעבדה ניידת לזיהוי פלילי לדירת המשפחה כדי לבצע השלמות של החקירה בזירה, וזאת חמישה ימים לאחר הרצח.



נוסף לכך, נודע כי על גופתה של המנוחה נמצאו יותר מ־30 פצעי דקירות, בעיקר באזור פלג גופה העליון, מה שמצביע, להערכת המשטרה וגורמי המקצוע, על מצבו הנפשי של הדוקר או הדוקרים בעת ביצוע הרצח. במשטרה מעריכים כי מבצע הרצח היה נתון במצב של אמוק, וביצע את המעשה כשהוא מתפרע על גופתה של המנוחה.