האירוע המרכזי של כנס "הטובים" מבית קבלה לעם בראשות הרב ד"ר מיכאל לייטמן נערך אמש המעמד אישים בכירים ובהם שר התחבורה והמודיעין ישראל כ"ץ, השר לביטחון פנים ולנושאים אסטרטגיים גלעד ארדן ושרת התרבות והספורט מירי רגב.

הכנס נערך בימים אלו בביתן 1 בגני התערוכה בתל אביב בהשתתפות כ-6,000 בני אדם מ-62 מדינות, שהגיעו במיוחד להביע תמיכה בישראל.

עם המדינות שמהן הגיעו המשתתפים נמנות ארצות הברית, אנגליה, צרפת, רוסיה, יפן, נורווגיה וטורקיה.

הרב ד"ר מיכאל לייטמן ציין: "הכנס מתקיים זו השנה השביעית, ובל שנה אני נרגש על ההזדמנות שניתנה לי אישית ולנו כארגון לפעול למען אחדות בקרב כל עם ישראל, באמצעות תמיכה גורפת של אלפי אנשים מכל העולם, אשר חולקים איתנו את הערכים והאמונה סביב אחדות ולכידות".

שר התחבורה והמודיעין ישראל כ"ץ אמר: "אני נדהם לראות את מה שקורה כאן הערב. זהו מפגן של אחדות ישראלית עם כוח עצום. הרב לייטמן הקים פה מפעל אדיר של שילוב ידיים וזה הגוף הכי חזק שיכול להילחם בחרמות ובתופעות כדוגמת ה BDS יחדיו דרך אהבה ותמיכה."

השר לביטחון פנים ולנושאים אסטרטגיים גלעד ארדן: "אנחנו מצדיעים לכל אנשי הארגון על חיזוק הערך החשוב ביותר - 'ואהבת לרעך כמוך'. זכיתי להתוודע לארגון דרך אמי באשקלון בזמן המחאה החברתית בשנת 2011 כשעם ישראל היה מאוד מפולג בדעותיו בנושא סדר העדיפויות של התקציב. באותה תקופה תלמידיו של הרב לייטמן החלו במעגלי השיח כדי להביא לאחדות בעם. אני מקווה שבזכותכם יהיה פה שיח שלא עושה הבחנה בין אדם לאדם לא משנה אם הוא דתי, חילוני, יהודי או ערבי".

שרת התרבות והספורט מירי רגב התייחסה גם לאירועי היום ואמרה: "מה שקורה כאן הערב הוא הגשמת חזון הרב תרבותיות. כולנו בשר ודם הנושאים מטען תרבותי אחד. הקבלה מאפשרת לפגוש את האדם במיטבו ואת המיטב שבאדם. אנשים מכל סוגי המקצועות וכל חלקי המשק. פועלים מתוך רצון לקבל את האחדות". עוד אמרה רגב כי "החזון שלי כשרת התרבות הוא לאחד בין כל חלקי החברה הישראלית. אמשיך לפעול למען קרוב המרכז והפריפריה".