לאחר המתקפה עליו מקרב חברי קהילת הלהט"ב, חבר הכנסת אמיר אוחנה הודיע היום (שישי) כי סיכם עם שר הרווחה חיים כץ על הכפלת התקציב המועבר לשירות הפסיכו-סוציאלי לטיפול בבני נוער להט"ביים. ח"כ אוחנה, חבר הכנסת הראשון מטעם הליכוד שהוא הומוסקסואל מוצהר, ליווה את ההודעה בטענות כי ימשיך לפעול למען הקהילה הגאה בדרכים שונות מאלו שמנסה לקדם האופוזיציה. 
חבר הכנסת אוחנה עורר זעם רב בקהילה הגאה לאחר שיצא השבוע ממליאת הכנסת ולא הצביע על שורת הצעות חוק למען שוויון לחברי קהילת הלהט"ב, ביניהן, למשל, הצעה שקוראת להכיר בבני זוג חד-מיניים כהורים שכולים בצורה זהה לזוגות נשואים הטרוסקסואליים. על פי המשמעת הקואליציונית אמור היה אוחנה להצביע נגד ההצעות, אך הוא בחר לצאת ולהימנע.
ח"כ אוחנה מסר כי "אני מחויב לפעילות למען קהילת הלהט"ב ואעשה זאת בדרכי, ולא בדרכה של האופוזיציה, שלצערי בחרה להעלות הצעות חוק חסרות סיכוי. הצעד שאני מביא הבוקר, של הגדלת התקציבים, הוא צעד בכיוון הנכון. אפשר להגיע להישגים משמעותיים בלי לרקוד לפי החליל של האופוזיציה. יש מי שמדבר כי ליצור כותרות ויש מי שפועל כדי להגיע לתוצאות". 

שר הרווחה חיים כץ. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

במהלך עליו בישר אוחנה, תקציב השירות הפסיכו סוציאלי לקהילה הלהט"בית, שמטפל במקרים נפשיים קשים של בני נוער ושסבל ממצוקה תקציבית, יוכפל, מ-200 אלף שקלים בשנה לכ-400 אלף שקלים. "ח"כ אוחנה פנה לשר הרווחה חיים כץ וביקש את התערבותו. השר כץ בחן את הנושא והחליט על הגדלה משמעותית של התקציב, שכמעט הוכפל", נמסר בהודעה. 
"לאחר שיחתו של ח"כ אמיר אוחנה עם יו"ר אגודת הלהט"ב, אימרי קלמן, בה הובהר כי קיימת מצוקה בשירות הפסיכו-סוציאלי (שהוקם לאחר הרצח בברנוער ומטפל במקרי אובדנות בקהילה, לצד קשיים נוספים) ונדרשת תוספת תקציב, פנה ח"כ אוחנה לשר הרווחה, חיים כץ וביקש את התערבותו. השר כץ שבחן את הנושא החליט על הגדלה משמעותית של התקציב באופן שהוא כמעט יוכפל. אני מברך על החלטת שר הרווחה, חיים כץ, וסבור כי יש בה משום הצלת נפשות ממש", סיכם ח"כ אוחנה.