בבית ספרו של הילד בן ה-11 שנדרס היום (ראשון) בפגיעת אוטובוס בצומת בגין איילון בחולון, כינס הצוות החינוכי את תלמידי והורי הכיתה שבה למד הילד, שמשפחתו עלתה לפני למעלה מעשור ממדינות חבר העמים. בפגישה השתתפו גם פסיכולוגים. מחנכת הכיתה סיפרה כי "הילדים קיבלו מאוד קשה את הבשורה. עלו הרבה זיכרונות, נזכרנו ברגעים משותפים ובכינו ביחד. הוא היה ילד חייכן, רוחש כבוד לכולם, מכבד את המורים ומגשר בין חבריו לכיתה. ילד ממש טוב ומלא באהבה ונתינה. הוא מאוד אהב ספורט והחלום שלו היה ללמוד במגמת כדורסל בתיכון ארן בחולון", כך סיפרה המורה בעצב על החלום שהתנפץ.
 
הנער, שהיה כדורסלן מצטיין בקבוצת הפועל חולון, למד בכיתה ה' בבית ספר יסודי בעיר. צוות בית הספר התכנס היום לישיבת חירום, במטרה להיערך לשיחה עם התלמידים בכיתה ובשכבה. כזכור, התאונה הקשה אירעה היום בשעה 14:48. צוותים של מד"א שחשו למקום נאלצו לקבוע לאחר זמן קצר את מותו של הילד, שהיה לבוש במדי הפועל חולון. "על הכביש שכב רוכב האופניים, מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה. ניסינו להעניק לו טיפול רפואי, אבל הפציעה שלו היתה קשה מאוד ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו בשטח", סיפר חובש רפואת חירום במד"א, הדר סער.
 
"הלב נקרע מכאב", אמר בעקבות התאונה הטרגית ראש עיריית חולון, מוטי ששון, והוסיף כי "מרגע היוודע הבשורה הקשה נרתמו כל מנגנוני העירייה לסייע לקרוביו של הילד. סעו בזהירות ושמרו על חייהם של הילדים שלנו".

הלל חמאווי, מתנדב באיחוד הצלה, סיפר: "כשהגעתי לזירה נתקלתי בנער שרכב על אופניים ונפגע מאוטובוס. הנער היה במצב אנוש, ללא הכרה וללא דופק ונשימה. גם הענקנו בזירה סיוע לנפגעי חרדה מנוסעי האוטובוס שראו את התאונה הקשה".
 

תדהמה וזעזוע

 
למקום גם הגיעו כוחות משטרה ונפתחה חקירה לבירור נסיבות התאונה. מהאוטובוס נלקח הטכנוגרף (הקופסה השחורה), בניסיון לברר את מהירות האוטובוס בעת הפגיעה ברוכב האופניים וכמה שעות עבד הנהג. במקביל, חוקרי המשטרה מנסים לאתר סרטי צילום מהצומת, במטרה לדעת האם האוטובוס פגע ברוכב האופניים במעבר חציה או באזור אחר. הנהג עצמו טען שרוכב האופניים ירד מאי תנועה ולא היתה באפשרותו למנוע את התאונה.
 
עדי ראייה סיפרו שהאוטובוס גרר את האופניים שהתרסקו לשני חלקים עשרות מטרים ולנער לא היה סיכוי לשרוד את הפגיעה הקשה.


בהפועל חולון קיבלו בתדהמה ובזעזוע את האסון ולפני פתיחת משחק הקבוצה היום מול קרית גת השחקנים והאוהדים עמדו דקת דומייה לזכרו.
היום הקשה בכבישים החל בשעת בוקר מוקדמת, כאשר הולך רגל בן 30 נהרג מפגיעת רכב בדרך חוגלה בבאר שבע. בתאונה קשה נוספת, נפצעה הולכת רגל, בת 84, מפגיעת רכב ברחוב נחל שניר באשדוד. היא פונתה במצב בינוני לבית החולים שיבא בתל השומר כשהיא סובלת מחבלת ראש. בצהריים החליק אופנוע בכביש 20, בסמוך למחלף דב הוז לכיוון וולפסון. צוותי מד"א פינו לבית החולים וולפסון צעירה בת 20 במצב בינוני וצעיר נוסף במצב קל.

בתאונה נוספת שאירעה היום, הולך רגל בן 50 נפצע באורח קשה מפגיעת רכב בשדרות ההגנה בחיפה. בשדרות שאול המלך בתל אביב נפגע רוכב אופניים, בן 40, מפגיעת רכב. הוא פונה במצב בינוני עם חבלת ראש. היום הקשה בכבישים נמשך גם בערב. בשעה 21:07 נפצע הולך רגל בן 70 באורח בינוני מפגיעת רכב ברחוב גבעת שאול בירושלים.