אישה בת 35 נספתה בשריפה שפרצה היום (שני) בדירה באשדוד. פרמדיקים של מד"א קבעו במקום את מותה של האישה והרקע לשריפה נמצא בבדיקה. פרמדיקית מד"א קרן לוי שהגיעה למקום סיפרה: "מדובר בשריפה בדירה בקומה הראשונה בבניין בן שלוש קומות. מיד עם סיום פעולות הכיבוי נכנסו לדירה שם מצאנו אישה כבת 35 ללא רוח חיים ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".



ראש סניף איחוד הצלה באשדוד, ישראל אייכנטל, סיפר כי "בהגעת מתנדבי יחידת האופנועים של איחוד הצלה לזירה הם נתקלו בבית נעול בקומה הראשונה של המבנה ממנו יוצא להבות אש ועשן. המתנדבים המתינו לצוותי הכיבוי שפרצו לבית הבוער שם למרבה הצער נמצאה אישה ללא רוח חיים".



השריפה הקטלנית היום מתרחשת יממה לאחר ששבעה בני אדם נפצעו באורח קל בשריפה גדולה שפרצה במשחטה באור יהודה. השבעה פונו לבית החולים "תל השומר" ברמת גן לקבלת טיפול רפואי. עשרות צוותי כבאות והצלה ניסו במשך שעות ארוכות להשתלט על האש שהשתוללה ואיימה להתפשט למבנים סמוכים. במקביל, נערכו סריקות מחשש ללכודים. בסופו של דבר הושגה שליטה על הלהבות, האש לא התפשטה והתברר שלא היו לכודים בתוך המשחטה. למבנה המשחטה נגרם נזק כבד ונפתחה חקירה לבירור נסיבות השריפה.



שלשום התחוללה שריפה בדירת מגורים ברחוב צה"ל בפתח תקוה, לא דווח על נפגעים וצוותי כיבוי וחילוץ פעלו במקום לכיבוי השריפה.



השריפה במשחטה באור יהודה. צילום: משטרת מרחב דן
השריפה במשחטה באור יהודה. צילום: משטרת מרחב דן