איש העיתונות, אליאור גיל, ששמו הותר לפרסום לאחר שהועלו נגדו חשדות קשות לפיהן ניצל מינית נערות שעקבו אחרי הבלוג שלו, נמצא תחת מתקפה קשה, כאשר מיום ליום מגיעים עוד דיווחים על מגעים מיניים אלימים, ועל פרסומים לכאורה בבלוג שלו, שם היה מתאר את חוויותיו המיניות, ואף היה מציין אות משמות הבחורות, ואת העיר בו הן גרות, בתוספת גילן. הבלוג, אגב, נסגר בשנת 2014 ולטענת ישרא-בלוג, החברה היא זאת שהסירה אותו מהרשת.



אחת הבחורות שהסכימה להיחשף, אך לא מוזכרת בתחקיר הראשוני, סיפרה לגלי צה"ל: "הכרתי אותו דרך הבלוג שלו. הוא ראה את המצב הנפשי שלי, וזה מה שמשך אותו אליי. כמה שאני בוגרת לגילי, הרגשתי אהובה, הרגשתי שיש מישהו שמבין אותי, ובגלל זה סמכתי עליו. נפגשנו והיה מה שהיה. אני בהתחלה לא הבנתי שיש בו משהו לא בסדר. הוא התנהג באופן אלים וכואב, אבל אני בתוכי סירבתי להאמין בזה, כי הוא היה האדם היחיד שיכולתי לדבר איתו באותה תקופה. הייתי בת 15 או 16. 
"היו מספר מפגשים, בהם הוא הישקה אותי באלכוהול. התרגשתי שאדם בגילו, במעמדו, פונה למישהי כמוני. בסוף קלטתי שהקשר בינינו היה לא בסדר ולא לגיטימי. הרגשתי כל כך רע. נורא התביישתי, מה אגיד להורים? ששכבתי עם בנאדם שהישקה אותי באלכוהול? בעצם הוא שילם לי דמי שתיקה, הוא ביקש שאכנס ללפטופ שלו, למסנג'ר שלי ושאמחק את כל ההתכתבויות בינינו".

"הוא יצר קשר ואמר לי שאני לא היחידה והוא די התגאה במעשים שהוא עשה. לא ראיתי את הכתובת על הקיר. בבלוג שלו נכתב שאני לא היחידה שהוא מספר לה את הסיפורים. ואז הבנתי שיש דפוס שכזה. מהסיפורים. היה קטע שהוא סימם אותן, או הישקה אותן באלכוהול. אני פשוט רוצה שיידעו שהבנאדם הזה מסוכן. 
עורכי הדין של אליאור גיל מסרו בתגובה כי: "התחקיר מתלהם ומסולף, הכתבת התעלמה מהטענה כי הדברים נעשו בהסכמה חופשית, הבחורות עברו מסכת תמרונים מצד הכתבת ויש בידינו ראיות רבות, כמו של אישה שלא הסכימה להתראיין אליה. במסגרת ההוכחות שיש לנו, כולן מדברות על הגיל המותר".