למרות הטלטלות שעברו בשנים האחרונות יחסי ישראל-טורקיה, הקו האווירי בין נתב"ג לנמל התעופה אטאטורק באיסטנבול ממשיך להיות פופולרי. גם הערב, לאחר הפיגוע הקשה בעיר בו נפגעו ישראלים, נוסעים אמורים להמריא לעיר עם טיסה של "טורקיש איירליינס" מתל אביב. 

הנוסעים בטיסה 789 נשמעו מוטרדים בעקבות הדיווחים הקשים מעיר היעד שלהם, אבל רובם מדגישים כי הם ממשיכים מנצל אטאטורק ליעדים אחרים, בעיקר במזרח הרחוק, ולכן מודאגים פחות. 
סגן ראש עיריית תל אביב, אסף זמיר, מיהר לטיסה אך הפסיק לומר ל"מעריב אונליין": "אני בדרך לטאיוואן, אהיה בנמל התעופה זמן קצר ונמשיך הלאה". 

הנוסעים לטורקיה, הערב. צילום: אבשלום ששוני

נוסע נוסף בדלפק של "טורקיש איירליינס", אודי, אמר כי "זה מלחיץ, זה לא נעים". אודי, שגם הוא מגיע לטורקיה רק לצורך קונקשיין, העריך שהנוהג של ישראלים להעביר את שעות ההמתנה לטיסת ההמשך במרכז איסטנבול לא יימשך כרגע. "לדעתי כבר יזהרו לצאת לעיר עצמה", אמר אודי. 
מיכאל,  שהיה בדרך לטיסת המשך בהונג קונג סיפר ש"רוב הנוסעים הם אנשי עסקים, שבאיסטנבול רק עוצרים לעצירת ביניים, אך עובדה שקיים חשש. כל הזמן קורים דברים בטורקיה, אך אני אהיה בנמל התעופה והחשש קטן יותר. אני טס הרבה דרך איסטנבול, ושומר על אופטימיות. בשום מקום לא בטוח, באיסטנבול פחות בטוח, גם בתל אביב וגם בירושלים". 
נמל התעופה אטאטורק, מהגדולים באירופה,  נחשב כ"עיר בתוך עיר". בנמל אמצעי הביטחון שנחשבים קפדניים. "טורקיש איירליינס" הפכה לפופולארית בקרב ישראלים רבים, הטסעים באמצעותה לשלל יעדי המשך.