"ראינו דברים מאוד קשים, היו צעקות והייתה בהלה גדולה", סיפר הערב (שבת) בנתב"ג נאג'ים שחאדה, שהיה בין הנוסעים ששבו לארץ בטיסה 788 של חברת טורקיש איירליינס מאיסטנבול. 
 
"המלון שלנו היה במרחק של דקה הליכה ממקום הפיגוע. שמענו פיצוץ חזק וירדנו במהירות לראות מה קרה. אני לא אשכח את המראות הקשים", סיפר עוד שחאדה, תושב כפר יאסיף בגליל, ששהה באיסטנבול לרגל עסקיו, "אתה רואה אנשים בלי רגליים וידיים, אנשים שוכבים מתים ושומע צעקות ובכי של מבוגרים וילדים. הייתה בהלה ואחרי זמן קצר הבנתי שזה פיגוע. כואב לראות אנשים נפגעים".
 
בעקבות הפיגוע החליט שחאדה להקדים את יציאתו מבית המלון שבאזור טאקסין באיסטנבול לנמל התעופה ע"ש אטה טורק. "האזור במרכז איסטנבול היה סגור למשך זמן ממושך והיו פקקי תנועה קשים. לא רציתי להישאר עוד כמה שעות בעיר והיו איתי עוד אנשים במלון שהחליטו להקדים את יציאתם לנמל התעופה. לקח הרבה זמן להגיע, אבל הגעתי לאחר כשעה לנמל התעופה והמתנתי לטיסה לארץ. המראות הקשים במקום הפיגוע מלווים אותי. זה לא היה קל".
 

אבי כהן, ששהה בעת הפיגוע באזור סמוך לטקסין, סיפר: "שמענו שהיה פיצוץ ושישנם נפגעים. יש לי חבר טורקי ששלח לי תמונות ממקום הפיגוע. באזורים נרחבים במרכז איסטנבול פקקים לנמל התעופה ואזור הפיגוע עצמו נסגר לתנועה".
 
תומר ועדי ליצ'י, ששהו כשעתיים בנמל התעופה אטה טורק באיסטנבול, לשם הגיעו מטיסת המשך בגרמניה, סיפרו: "כשהיינו שם לא ידענו על הפיצוץ. אבל פתאום החליפו את שער היציאה למטוס שטס לארץ. לא אמרו לנו מה הסיבה. היתה שם אבטחה כבדה ולא הבנו מה קרה. רק כשנחתנו בארץ, שמענו מאמא שלנו  על הפיגוע שהיה במרכז איסטנבול".
 
האם, שהמתינה לבניה בנתב"ג, סיפרה בהתרגשות: "מאוד דאגתי אחרי ששמעתי על הפיגוע באיסטנבול. הם הגיעו בטיסת המשך מגרמניה ואני הייתי הראשונה שסיפרתי להם מה קרה".
 
בין השבים לארץ בטיסת טורקיש איירליינס היה גם מאמן הכדורסל, דיוויד בלאט, שהגיע לטיסת המשך. "בדרך לאיסטנבול קראתי על הפיגוע ובנמל התעופה הייתי פחות משעה. המשכתי ישר לטיסה לארץ", הוא סיפר בנתב"ג.