הקו האווירי בין נתב"ג לנמל התעופה אטאטורק שבאיסטנבול המשיך להיות פופולרי גם אמש. לאחר הפיגוע הקשה בעיר אתמול, המריאו מאות נוסעים עם טורקיש איירליינס לאיסטנבול, מרביתם כטיסת קונקשן, המשך ליעדים אחרים בעולם.



הנוסעים בטיסה 789 נשמעו מוטרדים בעקבות הדיווחים הקשים מעיר היעד שלהם, אבל רובם הבהירו כי הם ממשיכים משם למזרח הרחוק בעיקר ולכן הם דואגים פחות. סגן ראש עיריית תל אביב למשל, אסף זמיר, מיהר לטיסה אך הספיק לומר: "אני בדרך לטיוואן, אהיה בנמל התעופה זמן קצר ונמשיך הלאה". נוסע נוסף בדלפק של טורקיש איירליינס, אודי, הודה: "זה מלחיץ וזה לא נעים". אודי, שגם הוא מגיע לטורקיה רק לצורך קונקשן, העריך שהנוהג של ישראלים להעביר את שעות ההמתנה לטיסת ההמשך מחוץ לשדה התעופה – לא יקרה הפעם. "לדעתי אנשים כבר ייזהרו לצאת לעיר עצמה", העריך.



מיכאל, שהיה בדרך לטיסת המשך בהונג קונג, סיפר ש"רוב הנוסעים הם אנשי עסקים, שבאיסטנבול רק עוצרים לעצירת ביניים. אבל עובדה, ישנו חשש. כל הזמן קורים דברים בטורקיה, אך אני אהיה בנמל התעופה והחשש קטן יותר. אני טס הרבה דרך איסטנבול, ושומר על אופטימיות. בשום מקום לא בטוח, באיסטנבול פחות בטוח, גם בתל אביב וגם בירושלים".



נמל התעופה אטאטורק, מהגדולים באירופה  נחשב כ"עיר בתוך עיר". אמצעי הביטחון בו נחשבים קפדניים. טורקיש איירליינס הפכה לפופולרית בקרב ישראלים רבים, הטסים באמצעותה לשלל יעדי המשך.