דורון שוסטר, איש עסקים בן 50, תושב אשדוד, המתגורר בתקופה האחרונה עם בת זוגו בראשון לציון, נרצח הערב (ראשון) ביריות, בעת שירד מביתו ברחוב הקוקיה בעיר. היורה, ככל הנראה רוכב אופנוע, הצליח להימלט מהזירה לפני שהגיעו כוחות המשטרה למקום. סמוך לשעה 19:00 בערב נשמעו קולות ירי מרחוב זה. צוותי מד"א שהגיעו למקום איתרו את הקורבן כשהוא פצוע באורח אנוש ולאחר טיפול ראשוני פינו אותו לבית החולים אסף הרופא, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.


כוחות גדולים של משטרה ממרחב שפלה וממחוז מרכז הוזנקו לזירה ומעדויות ראשונות שגבו עולה החשד לפיו שוסטר ירד מביתו, שעה שלמטה סמוך לכניסה לבניין ארב לו רוכב האופנוע שביצע ירי ממוקד ופצע אותו אנושות לפני שנמלט רכוב על אופנועו. השוטרים פתחו בסריקות נרחבות בניסיון להתחקות אחר רוכב האופנוע ובמשטרה מעריכים כי מדובר באירוע על רקע פלילי.
 
שוסטר הוא איש עסקים ופעיל ליכוד מוכר ומי שלפני כעשור הסתבך בפרשייה של כריית מיליוני קוב חול באזור אשדוד ללא היתר, במסגרת חקירה שניהלה היחידה למאבק בפשיעה כלכלית (יאל"כ) בלהב 433 במשטרה. אז נטען כי הקורבן שהיה בעליה של מטמנת החול כרה ביחד עם עובדיו מיליוני קוב של חול - אותם מכר לקבלנים בניגוד לחוק.