תביעת דיבה גדולה עומדת מהיום (ראשון) לפתחו של בית המשפט כנגד העיתונאי יגאל סרנה, אשר נתבע על ידי בני הזוג נתניהו, בנוגע לשני פרסומים, אשר לטענת ראש הממשלה ורעייתו, נוטפי שנאה ושקרים. בתקופה האחרונה תוקף סרנה באופן קבוע את ראש הממשלה ורעייתו, כשהשיא הגיע  במהלך השבוע שעבר, אז פרסם פוסט בו נכתב כי שרה נתניהו הורתה לראש הממשלה לרדת מהרכב המשותף בו נסעו בכביש 1. בכתב התביעה שהוגש לבית משפט השלום בתל אביב דורש נתניהו מסרנה פיצוי בגובה 279 אלף שקלים בגין הוצאת לשון הרע.



בפוסט עצמו כתב סרנה: "תרדפו את שוברים שתיקה. הכו בשמאלים. חבטו באשכנזים. רוצצו תחקירנים. חסמו פיסבוק. סיתמו פיות. תעלימו את המציאות. אבל כשבלילה (מעשה שהיה) נעצרת שיירת ראש הממשלה הכבדה, ארבעה רכבים שחורים ועוד ועוד מאבטחים ומגינים ורכבים ונפלט ממנה בחושך אל כביש 1, בצעקות, גבר לא צעיר שהוא עילת הכל, כי אשה אחת לא רוצה שהוא ישאר איתה באוטו ושמה ללעג את כל האבטחה ובעצם את כל המדינה, זה חלק מהחיים. תעשו כל רעש אפשרי שלא נשמע שהכל עולה באש השגעון. הכו בתופים".

 

תרדפו את שוברים שתיקה. הכו בשמאלים. חבטו באשכנזים. רוצצו תחקירנים. חסמו פיסבוק. סיתמו פיות. תעלימו את המציאות. אבל כשבל...

Posted by ‎יגאל סרנה‎ on Sunday, March 20, 2016
בני הזוג נתניהו, שהגישו את כתב התביעה על הסכום המקסימלי שניתן, כתבו כי "הנתבע מתמיד במשך זמן רב בניסיונותיו האובססיביים לפגוע בתובעים בכל מחיר ולרמוס את שמם הטוב בפומבי. הפרסומים של סרנה נועדו אך ורק לצורך השפלה, תוך ניסיונו של סרנה לשים את התובעים ללעג בעיני הציבור ולפגוע בשמם הטוב על ידי פרסום כזבים כה בוטים. זוהי המצאה חולנית, שאינו אלא פרי דמיוני הקודח של סרנה, שחצה את הגבולות המותרים בפרסומים כה זדוניים, כה כוזבים וכה בזויים, עד שאין מנוס מפניה לבית המשפט על מנת למצות עימו את הדין".

בעבר התבטא סרנה בצורה חריפה מאוד כנגד בני הזוג וכתב: "האיש שצמח כפטריית רעל משלולית הדם של רבין. קצנו בשקרן העלוב שביציו הקטנות כאפון בידי שרה, שיעלם כבר. מהפרסום אנו למדים על השנאה העזה שחש ומפגין סרנה בפומבי נגד ראש הממשלה, שמעבירה אותו על דעתו והיא שגורמת לפרסומיו הכוזבים והמרושעים שכל מטרתם הם לנסות ולפגוע בראש הממשלה ואף ברעייתו".