במקביל, החלו עבודות לתוספת כניסות לתחנות סבידור והשלום בתל אביב, לנוכח הצפי לגידול חד במספר המשתמשים ברכבת, לאחר השקת הקו לירושלים. "הצפי שלנו הוא שכ-4,000 נוסעים יסעו בשעה לכל כיוון ומידי שנה ישתמשו בקו למעלה מעשרה מיליון נוסעים", ציין צפריר.
ח"כ בני בגין (ליכוד) אמר שמדובר באחד מהפרוייקטים הגדולים והמורכבים בתחום התשתיות שנעשו במדינה.
ח"כ עליזה לביא (יש עתיד) ציינה שמדובר בפרוייקט דגל והביעה תקווה שהעבודות יסתיימו במועד המתוכנן. "אני מקווה שהרכבת המהירה תחל לפעול בזמן ולא יהיו גורמים מעכבים. אסור לפגוע בפרוייקט לאומי חשוב כל כך. כיום נמשכת לעיתים נסיעה מתל אביב לירושלים שלוש שעות וצריכים את הרכבת המהירה כמה שיותר מהר", היא ציינה.