בני סלע, האנס הסידרתי המרצה עונש של 35 שנות מאסר, נשלח בשבוע שעבר לבידוד למשך שבוע ימים וכן נפתח נגדו תיק פלילי בגין תקיפת סוהר. סלע, המרצה את עונשו בכלא השרון, תקף סוהר שהגיע לפנותו מהמרפאה, כששיגר לעבר זרועו מספר אגרופים עד שנכבל באזיקים והועבר לבידוד.



על פי הידוע, האנס הסדרתי המפורסם בישראל, הגיע למרפאה של בית הסוהר אולם אחרי שקיבל את הסיוע שנדרש הוא סירב לפנות את המקום וסוהר הוזעק על מנת להוציאו משם.



סלע, לא נרתע והחל לשלוח אגרופים לזרועו של הסוהר שניאלץ להפעיל כוח, לכבול את האסיר באזיקים ולהעבירו בסיוע סוהרים נוספים לבידוד. במקביל נפתח תיק פלילי נגד סלע בגין תקיפת סוהר.



בחודש ספטמבר נחשד סלע כי אנס את שותפו תא בבית הכלא. האסיר התלונן כי עבריין המין הסדרתי אנס אותו במהלך הלילה. המתלונן מסר את תלונתו בפני סוהרים שהגיעו לתאם של השניים בשעות הבוקר, ואלו דווחו על התלונה. בעקבות כך, הגיעו חוקרי המשטרה לכלא השרון וגבו עדות מלאה מהמתלונן.



סלע בן ה-45 נעצר לפני 17 שנים, אחרי שהטיל מורא על נשים ברחבי הארץ ובעיקר באזור המרכז לנוכח פעולתו חסרת המעצורים. הוא הורשע בביצוע 14 מעשי אונס של 13 נשים ונידון בדצמבר 2000 בבית המשפט המחוזי בתל אביב ל-35 שנות מאסר ועוד ארבע שנות מאסר בגין בריחתו ממשמורת חוקית. בתקופת מאסרו ביצע מעשה מגונה בסוהרת.



סלע, היה מעורב במספר קטטות במסגרת שהותו בבתי סוהר שונים ומספר פעמים הותקף על ידי עבריינים שותפיו לתא. ב-2 במרץ 2011 נפצע במהלך קטטה בכלא אוהלי קידר על ידי שני אסירים, ביוני 2013 הותקף על ידי שני אסירים בכלא השרון ובמועד נוסף נדקר בעכוזו על ידי אסיר איתו התעמת.