במקביל, ייפתח ציר חדש לתנועת כלי רכב (רחוב 1185) ואשר יחבר בין דרך בגין לרחוב המסגר. הציר יהווה אלטרנטיבה בעיקר לתחבורה הציבורית. בנוסף, הפנייה שמאלה מרחוב המסגר ליצחק שדה תתאפשר לתחבורה ציבורית בלבד, והפנייה ימינה מהמסגר לרחוב התעשייה תבוטל. עוד נקבע שרחוב התעשייה יהפוך לרחוב ללא מוצא לבאים מכיוון צפון (דרך בגין).
תחנת קרליבך משלבת שלוש קומות תת קרקעיות: לכרטוס, להעלאה והורדת נוסעים מקרונות הרכבת הקלה של הקו הירוק העתידי ועבור רכבת הקו האדום. עם סיום בניית התחנה, יוקם מעבר משוקע לכל כלי הרכב מרחוב יצחק שדה לרחוב לינקולן וקרליבך, בין גג התחנה התת קרקעית קרליבך לבין כביש דרך מנחם בגין.
תחנת קרליבך תהיה העמוקה ביותר מבין 11 תחנות הקו האדום של הרכבת הקלה ועומקה יגיע לכ-40 מטרים. בעתיד היא אמורה לשמש גם כתחנה לקו הירוק המתוכנן של הרכבת. מאז פיצוץ גשר מעריב בחודש אוגוסט, נוצרו עומסי תנועה כבדים באזור ומיום שישי הם צפויים להתעצם משמעותית.