בתום חקירה סבוכה שניהלה המשטרה במהלך השבועיים האחרונים נחשפה היום (חמישי) מסכת התעללות מינית ואלימות ארוכת שנים כלפי קטינה, שכיום היא בת 31. עם מעצרם של אימה הביולוגית ואביה החורג עלה במהלך החקירה כי גם המאהבת של האב חשודה במעשים דומים יחד עם החשוד, הן כלפי הצעירה המתלוננת והן נגד בתה בעת שהייתה בת שבע. ביום שני הקרוב, לאחר שגובשה תשתית ראייתית, אמורה פרקליטות מחוז הדרום להגיש כתבי אישום בפרשה.
לפני כשבועיים, התלוננה במשטרת אשדוד הצעירה שאליה התלוותה נציגת "תאיר", מירי מדעי ממרכז סיוע נפגעי תקיפה מינית, נגד אביה החורג ואימה הביולוגית שבצעו בה מעשים מגונים ומעשי אינוס, תקיפה ואיומים וכל זאת בהיותה בגיל 11 עד גיל 26, ובאחד המקרים אף נכנסה להריון מהאב החורג וכיום יש לה ילד בן 9 ממנו. 
 
בעקבות תלונתה, נעצרו הוריה של המתלוננת והועברו לחקירה במשטרה ולמחרת הובאו בפני בית המשפט ומעצרם הוארך. תוך כדי החקירה נחשפו החוקרים לפרשה משנית אליה קשורה המאהבת של האב החורג וגם היא נעצרה לחקירה.

מהחקירה עלה כי מאז שהייתה בת 11 נהגו הוריה להכניסה לחדר השינה כשהם אומרים לה "נלמד אותך מה זה גבר" וזאת כשהאב מקיים איתה יחסי מין לנגד עיניה של אימה. עוד עלה כי מאותו יום חוותה המתלוננת מעשי אינוס כמעט מידי יום על ידי אביה החורג כשבכל המקרים אמה נוכחת בחדר ולעיתים אף משתתפת במעשים כשהאב החורג לא אחת מקיים יחסי מין עם שניהם במקביל.
הצעירה הסכימה להיכרות עם אדם מבוגר ממנה ב-12 שנים, שאביה החורג דאג לסדר לה. בשלב מסוים, כשרצתה לעזוב את הבית, הכניס אותה אביה החורג להריון והמשיך להתעלל בה. כשהחליטה לחזור בתשובה איים עליה לדבריה אביה החורג שירצח אותה אם תינשא לאדם דתי ובתגובה נטלה סכין והגישה לידיו כשהיא אומרת לו: "קח תרצח אותי".
לטענתה, רק לאחר מכן חדל האב ממעשיו והיא נמנעה מלהתלונן כי החלה לעבוד מגיל 15 וחששה לאבד את יציבותה הכלכלית. לפני כחודש הכירה בחור בשידוך ולאחר שנישאו החליטה לחשוף את שעבר עליה בפני בעלה, שחיזק את ידה להתלונן.
בשלב מסוים של החקירה סיפרה הצעירה כי באחד המקרים לקח אותה אביה החורג בכוח לבית המאהבת שלו והכריח אותה לקיים עימה יחסי מין אוראליים. האב החורג והאם ניסו לשבש את החקירה ולשדל את הבת שלא לשתף פעולה עם החוקרים אולם כשהגיעו חוקרות לביתה, שטחה בפניהן כי היא עצמה נפלה קורבן למעשי סדום ומעשי אינוס שביצעו בה החשודים.
 
במשטרה מציינים כי  "מדובר בחקירה סבוכה, המצריכה לא מעט רגישות, תוך חשיפה לעדויות קשות לכאורה של עבירות מין במשפחה. על אף הכחשתם של החשודים למיוחס להם - הפגיעות המיניות במתלוננות בהיותן קטינות, הצליחה החקירה לגבש ראיות לעבירות מין חמורות, אלימות, וזאת תוך ליווי צמוד של פרקליטות דרום אשר צפויה להגיש כתב אישום כנגד שלושת המעורבים ביום שני הקרוב בבית המשפט המחוזי בבאר שבע".