עו"ד פנינת ינאי פרסמה פוסט נוקב בדף הפייסבוק שלה על ההתלהמות המוגזמת שמפגינים כלי התקשורת בסיקור חקירתה במשטרה של אשת הנדל"ן ענבל אור. בשיחה עם גבי גזית ברדיו ללא הפסקה (103FM) היא אמרה:  "כלי התקשורת החלו לעסוק בענבל אור ברמה אינפורמטיבית של יצאה מהמלון או לא יצאה מהמלון, לא הגיעה לחקירה, הזמינה אמבולנס וכדומה, וזו כבר ירידה לפרטים, שלדעתי עוברים כבר את גבול הטעם הטוב והופכים אותנו לחברה לא מתוקנת" מסבירה עו"ד ינאי.

"אני מסכימה עם כך שצריך להיפרע מאדם שביצע מעשים כנגד החברה ואני כאחת שמכירה היטב את המערכת יודעת שבמקרה הצורך לא יהיו ויתורים לענבל אור", מדגישה עו"ד ינאי, "אך יש פרטים מסוימים שלדעתי הציבור לא חייב לדעת, שהם כבר גובלים ברמת הרכילות, כמו המידע על בעלה כיום, אבי בנה, שעזב את הבית".   
 
"אבל כאשר מדובר במידע על היקף התכשיטים שרכשה ענבל אור מכספי החברה, או תשלום המזונות לגרוש בסכום של 2 מיליון שקלים שהוצאו גם מכספי החברה, כאן מדובר במידע שלכאורה הוא מאוד אישי ואולי יש לו גם פן רכילותי, אבל יש לו קשר ברור לפרשה ולחקירה ולכן הוא חשוב מספיק וצריך להביאו לידיעת הציבור".
 

"אני לא חושבת שאנחנו כחברה צריכים להיות שם ולשמוע את כל הפרטים הצהובים שאין להם כל היבט לחקירה", מוסיפה עו"ד ינאי, "כי יש רגעים שאנחנו צריכים לקחת צעד אחד אחורה, בתקווה שרשויות האכיפה יחקרו ויעמידו אותה לדין כדי שתקבל את מה שמגיע לה. מותר לאדם להתמוטט כאשר עולמו נופל עליו וקורה שהוא לא יכול להגיע לחקירה, אבל בתקשורת כבר עשו מזה סיפור גדול עם פרשנות שלמה שענבל אור ביימה התקף לב והזמינה אמבולנס, מאיפה זה בא? הרי לא מדובר בעובדות, אלא רק בפרשנות שלדעתי גם גובלת ברכילות", מדגישה ינאי ומוסיפה, "כאן טמון הגבול הדק. אני לא אומרת לרדת לגמרי מהסיקור של מענבל אור ובטח שלא להניח לפרשה, ואני בעצמי מקווה שאם יתברר על פי הראיות שהיא ביצעה מעשים חמורים, המערכת תמצה עמה את הדין והקורבנות יפוצו בהתאם".