אישה נהרגה ושני גברים נפצעו באורח בינוני עד קשה בתאונה חזיתית בין שני כלי רכב פרטיים שאירעה הלילה (שישי) בכביש 465, סמוך למחסום רנתיס לכיוון בית אריה באיו"ש. 



חובשים ופרמדיקים של מד"א ביצעו בשטח פעולות החייאה באישה בת 80, אולם נאלצו לקבוע את מותה. הצוות העניק טיפול רפואי לשני פצועים נוספים: צעיר כבן 20 במצב בינוני עד קשה עם פגיעות חזה ובטן וגבר כבן 80 במצב בינוני עם חבלות בגוף. לאחר מכן פונו הפצועים לבית החולים "בילינסון" בפתח תקווה.

תאונה קטלנית בצומת רנתיס


חובש בכיר במד"א, שאולי ויאטריק, ופרמדיק מד"א, חיים ברנס סיפרו: "המקום היה חשוך מאוד ובעיקולים בכביש הבחנו בשני כלי רכב מעוכים, באחד הרכבים נלכדה אישה כבת 80 היא הייתה מחוסרת הכרה ללא נשימה וללא דופק. לאחר ניסיונות החייאה נאלצנו לקבוע את מותה בשטח, גבר כבן 80 היה בהכרה וסבל מחבלות בגופו וצעיר כבן 20 מהרכב השני, היה גם בהכרה וסבל מפגיעות בבטן ובחזה. לאחר טיפול מהיר בשטח פינינו אותם לבית חולים כשמצבו של הפצוע הצעיר הוגדר בינוני עד קשה והפצוע השני במצב בינוני".



מוקדם יותר נהרג קשיש נוסף בתאונה קטלנית. אסעד שמאלי, נהג טרקטור תושב עראבה בשנות ה-70 לחייו, נהרג בתאונה סמוך לצומת חמרה, שהתרחשה כתוצאה כתוצאה מפגיעה של משאית בחלקו האחורי של הטרקטור החקלאי.



פאראמדיק מד"א פאיז סמניה שהגיע למקום סיפר כי "נהג טרקטור התהפך לתעלה ונפצע באורח אנוש, הוא היה מחוסר הכרה וסבל מפציעה רב מערכתית. הענקנו לו טיפול רפואי בשטח וביצענו בו פעולות החייאה ממושכות ומתקדמות שכלל תרופות, הנשמה ועיסויים, אבל לצערנו הפציעות שלו היו קשות ונאלצנו לקבוע את מותו בשטח".



תאונת דרכים בצומת חמרה. צילום: דוברות המשטרה
תאונת דרכים בצומת חמרה. צילום: דוברות המשטרה