נתפסה בביתה: המשטרה עצרה גנבת תיקים סדרתית שפעלה באזור המרכז. בזכות ערנותו של אחד הקורבנות, הצליחו במשטרה לאתר את האלמונית שחבשה פאה וכובע ונהגה לגנוב תיקים מלקוחות של בתי קפה ומסעדות. בכוונת המשטרה להגיש נגדה היום (ראשון) כתב אישום. האישה נהגה לגנוב חפצים אישיים של לקוחות בתל אביב, ברמת גן, בירושלים ובערים נוספות, כאשר על פי החשד מעורבת האישה בעשרות מקרי גניבה. מדובר באישה בת 60 תושבת ירושלים, נשואה, אמא לילדים וסבתא לנכדים.



במהלך סוף השבוע שעבר הצליחו במשטרה לאתר את כתובת מגוריה של החשודה. אחד הקורבנות הבחין כי תיק שהיה ברשותו נגנב ובו מכשיר טלפון. באמצעות תוכנת מעקב שהוריד למכשיר, הצליח לאתר רכב חונה ובו הרכוש הגנוב. בעלת הרכב אומנם הצליחה להימלט אך האזרח מסר לשוטרים פרטים שסייעו להם לאתר את החשודה. השוטרים הגיעו לביתה שבירושלים ולאחר חיפוש שערכו במקום, איתרו ראיות הקושרות אותה למספר אירועים.



תיעוד גניבה במצלמות אבטחה

לא הסבירה את מעשיה


בשבועות האחרונים התקבלו במשטרה מספר רב של אירועים בגין גניבות תיקים וארנקים מלקוחות שישבו בבתי קפה ומסעדות בתל אביב. בכל פעם שהקורבנות ביקשו לשלם עבור ההזמנה שביצעו גילו כי תיק שהיה ברשותם נגנב ובו כסף ורכוש נוסף. בחלק מהאירועים המעשה צולם במצלמות אבטחה, אלא שהחשודה נהגה לחבוש לראשה פאה וכובע ומשקפי שמש הסתירו את פניה והקשו על הזיהוי שלה. כאמור, היום בסיום החקירה נאספו ראיות הקושרות את החשודה למספר אירועים והיום יוגש נגדה כתב אישום כשהיא במעצר.



בחקירתה סיפרה האישה שנהגה לגנוב את התיקים ולקחת אך ורק את הכסף. היא לא העניקה הסבר למעשיה. ביום חמישי נערך עימות בינה לבין גילה פאליק, מי שבילתה בבית הקפה לילוש בתל אביב, בפגישה עסקית לפני כחודש בתל אביב. שם הצליחה החשודה, בפרק זמן של שניות, להעלים את תיקה האישה שהכיל כסף מזומן, מסמכים וכדורים אותם היא נוטלת להתמודדות על מחלת הסרטן בה היא לוקה. "פשוט קשה להאמין שזאת האישה שהיא הגנבת, על פניו היא נורמטיבית לחלוטין. בסך הכל מגיע כל הכבוד למשטרה שהצליחה לשים את ידה עליה וחסל את התופעה".