טל ברמן ואביעד קיסוס התייחסו הבוקר (ראשון) בתכניתם ברדיו eco99fm לתחקיר שעורר סערה על רחבעם זאבי (גנדי), שייחס לו בין היתר לכאורה עבירות מין וקשרים עם העולם התחתון. 

טל פתח ואמר: "זה נורא מעצבן שח"כים מימין אומרים שלא צריך היה לשדר את התחקיר וחכ"ים משמאל אומרים את ההפך. גם זה נהיה ימין ושמאל? אין קשר לימין ושמאל. זה נורא לרדד ולהשטיח את הדבר הזה", ואביעד הוסיף :"אסור לחקור מעשים רעים של אנשים לאחר מותם? כאילו הלו? להבדיל אלף אלפי הבדלות, היטלר? סאדם חוסיין. איזה טיעון זה?". 
טל אמר כי "יש המון סיפורים סביב האיש הזה. זה לא קשור לזה שהיה אלוף מצטיין וניהל בהצלחה קרבות. זה לא אמור לחסן אותו". אביעד הוסיף: "תחושת דף המסרים של המשפחה ב"אולפן שישי" הייתה מביכה. כל פעם הם חזרו על זה שהוא לא יכול להגיב, שזה כאמור טיעון דפוק ועלוב. הרי אם גנדי היה בחיים הוא היה אומר: זה לא קרה,  אז מה ההבדל?. 
 
טל אף הסביר כי "זה כמו עניין המפלגה הנוראית והמכוערת שלו "מולדת", שדגלה בטרנספר לערבים בהסכמה". אביעד עקץ: "בכלל הוא נורא הבין בהסכמה, עושה רושם שזה היה צד חזק אצלו". 

טל סיים בחריפות: "אני נוסע בגשר רחבעם זאבי פעמיים ביום ואני מתבייש, אפילו לפני התחקיר. בעיניי מורשת גנדי היא מטונפת, לא צריך להנציח אותו. הדברים שנחשפים לא מפתיעים אותי. זה אדם שלקח את הגזענות שש קומות למעלה במדינת ישראל. ואני משוכנע שיש עוד לא מעט נשים במדינת ישראל שמזדהים עם התחקיר הזה".