ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה, השתתפו הערב (ראשון) באירוע הרמת כוסית לכבוד חג הפסח יחד עם חברות וחברי תנועת "הליכוד". נתניהו נשא דברים באירוע והתייחס לאירועים האקטואליים האחרונים, בינהם הישיבה שהתקיימה ברמת הגולן: "אני מגיע לכאן יחד עם שרי הממשלה מישיבה חגיגית שקיימנו בגולן, לציון שנה להקמת הממשלה. זאת הישיבה הראשונה של ממשלת ישראל ברמת הגולן בחמישים השנים האחרונות. אמרתי שהגולן לעולם יישאר בריבונות ישראל".



בהמשך התייחס למצב הביטחוני באזור: "אנחנו מסתכלים סביבנו, רואים את המזרח התיכון כולו רועש ורוגש, מאות אלפים נטבחו ומיליונים נמצאים בתנועה, נמלטים על חייהם. מדינות קורסות, האיסלאם הקיצוני לוחך בלהבותיו את כל הממשלות, את כל הארצות, והנה יש מדינה אחת שהיא כמו אי של יציבות, אי של שפיות, אי של קידמה, אי של ביטחון – המדינה הזאת היא מדינת ישראל בהנהגת ממשלת הליכוד. זה לא מקרי".



במיוחד הדגיש את פעולות צה"ל לצרכי ביטחון המדינה: "יומם ולילה אנחנו עמלים על ביטחון אזרחי ישראל וביטחונה של מדינת ישראל. זה הנדבך המרכזי שלנו. אנחנו שומרים על הביטחון ונלחמים בטרור באמצעים חסרי תקדים, עם הרבה כוחות שמקבלים גיבוי מלא ממשלת ישראל ומאזרחי ישראל. אנחנו נכנסים למקומות שלא פעלנו בהם ואנחנו שומרים על עיקרון פשוט: צה"ל נכנס לכל מקום שצריך להיכנס אליו כדי להילחם בטרור. שום מקום אינו חסין".




"פועלים הרחק מהגבולות"

עוד אמר כי "אנחנו שומרים על הגבולות. זה לא דבר של מה בכך. יש לנו דאעש מעבר לגבול בגולן שבו ביקרנו היום, ויש לנו דאעש מעבר לגבול עם מצרים, ואנחנו יודעים מה היה קורה למדינה אלמלא בנינו את אותה גדר בגבול סיני. היינו מוצפים באלפי מחבלים של דאעש ומאות אלפי מסתנני עבודה. אנחנו דואגים לשמור על הגבולות – כפי שבנינו אותה בדרום ובגבול הגולן אנו בונים אותה בגבול המזרחי ואוטמים את הפרצות סביב עוטף ירושלים. אנו פועלים בתוך הגבולות ופועלים הרחק מהגבולות, בדברים שידועים לציבור ובדברים שאינם ידועים לציבור – אנחנו שומרים על ביטחון ישראל".



בהמשך נאומו התייחס למחלוקות בקרב הממשלה וכיוון עקיצות אל יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן: "תנועת הליכוד עומדת ותמשיך לעמוד בראש המחנה הלאומי שמנהיג את מדינת ישראל. אני רואה שאתם רואים מעת לעת את הניסיונות הבלתי פוסקים להפיל את הממשלה בראשותנו. יש מי שאפילו חובר לאיימן עודה, מי שמציג את עצמו כימני וחובר לאיימן עודה להחליף את ממשלת הימין בממשלת שמאל קיצוני. זה לא יקרה".



עוד רמז למעשיהם של ח"כ אמסלם וח"כ נגוסה, שהכריזו על מרד בשורות הקואליציה כל עוד לא תחודש עליית בני הפלשמורה: "כדי שזה לא יקרה אנחנו צריכים לגלות אחדות פנימית. מה שאני מבקש מכל החברים כאן, מכולם בלי יוצא מן הכלל ובייחוד מאלה שמשרתים בכנסת – מה שאני דורש זה שלושה דברים: ליכוד, אחדות ואחריות. אם נשמור על זה נשמור על המדינה".